Мобільні оператори в Україні отримали право автоматично блокувати номери, з яких надходять спам, нав’язлива реклама або потенційно шахрайські дзвінки. Такі нововведення запроваджено для підвищення безпеки користувачів та зменшення кількості небажаних викликів. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, пише «Наше місто».
Відповідні зміни набули чинності після ухвалення постанови Кабміну №761 від 25 червня.
«Бізнес повинен укласти договір із оператором і зареєструвати номери, з яких здійснюються дзвінки. Якщо цього не зробити, такі виклики можуть бути автоматично заблоковані. Також оператор зможе блокувати номер за скаргою абонента в разі спам-дзвінка», — пояснив Федоров.
Запровадження нових норм відбуватиметься поступово — у мобільних операторів буде час на технічне доопрацювання систем.
Окрім боротьби з шахрайством, нововведення передбачають і низку інших змін:
Варто зауважити, що лише у травні українці подали 433 скарги на якість мобільного зв’язку та інтернету. Понад половина з них стосувалась проблем із голосовим зв’язком і текстовими повідомленнями. Найбільше звернень надійшло з Києва, Львівщини, Дніпропетровщини та Харківщини.
Нагадаємо, Послуги зв’язку по-новому: в Україні запровадили сім важливих змін для абонентів.
10 важливих змін, які чекають на українців з 1 липня.
Раніше ми писали: В Україні з 1 липня вводять нову соціальну допомогу: хто зможе отримати.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Україна