Геймер / © Pixabay
Українські користувачі сервісу Steam потрапили до п’ятірки спільнот, які найчастіше залишають негативні відгуки про відеоігри.
Про це повідомляють аналітики порталу The Nerd Stash, які проаналізували мільйони рецензій на ігри у найпопулярнішому світовому ігровому магазині.
Як зазначається у звіті, дослідники прагнули з’ясувати, представники яких мовних груп є найбільш критично налаштованими. Для цього вони обрали 14 найпопулярніших проєктів у Steam, серед яких були як платні блокбастери, так і безкоштовні хіти. До переліку потрапили, зокрема, Grand Theft Auto V, Baldur’s Gate 3, Counter-Strike 2, Elden Ring та Apex Legends.
Після збору даних усі відгуки розподілили за мовою написання та визначили відсоток позитивних і негативних рецензій для кожної групи. На основі цього розрахунку було сформовано рейтинг, у якому термін «токсичність» використовується як умовне позначення рівня критичності гравців.
Перше місце у списку посіли користувачі, які пишуть японською: лише 55,5% їхніх відгуків були позитивними. На другій позиції опинилися гравці, що залишають рецензії спрощеною китайською мовою (57,4% схвальних коментарів). Третю сходинку зайняли користувачі з традиційною китайською (66,1%), четверту — геймери, які пишуть корейською (70,9%).
На п’ятому місці несподівано опинилися українці: за даними дослідження, 79,1% відгуків українською мовою мали позитивний характер, решта ж належали до категорії негативних. Таким чином, українська спільнота увійшла до п’ятірки найкритичніших геймерів у світі.
Далі у рейтингу йдуть російськомовні користувачі (80,1% позитивних рецензій) та німці (81,5%). До десятки також увійшли італійці, турки та французи.
На протилежному боці рейтингу опинилися гравці з Румунії: 93,4% їхніх рецензій виявилися позитивними. Високий рівень підтримки розробників продемонстрували також португальці (93%), данці (91,3%) та в’єтнамці (90,1%).
Фахівці звертають увагу, що результати не варто сприймати як остаточні та беззаперечні. На підсумкові показники вплинули одразу кілька чинників.
По-перше, у розрахунок бралося відсоткове співвідношення позитивних і негативних відгуків, а не їхня загальна кількість. Тобто навіть невелика активність користувачів певної мовної групи могла суттєво позначитися на результатах.
По-друге, вибір лише 14 ігор також вніс корективи, адже в різних регіонах популярні різні жанри й тайтли. Відтак оцінки конкретних ігор могли мати більший вплив, ніж загальна картина.
По-третє, на статистику іноді впливають так звані «рейтингові атаки», коли гравці навмисно масово занижують оцінки через невдоволення діями розробників. Подібні випадки вже траплялися, наприклад, з трилогією S.T.A.L.K.E.R., коли частина російських користувачів знижувала рейтинги через відсутність російської локалізації.
Аналітики підсумували, що отримані результати варто розглядати радше як показник рівня критичності різних геймерських спільнот, а не як об’єктивне визначення їхньої «токсичності».
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що відеоігри виявилися корисними для інтелекту. Нове масштабне дослідження показало: діти, які частіше грають у відеоігри, демонструють зростання рівня IQ — в середньому на 2,5 пункти за два роки.
В Україні змінили процес вручення повісток / © ТСН.ua
Дмитро Хилюк / © ТСН
Олександр Сирський / © Генеральний штаб ЗСУ / Facebook