Механізм передбачає обов’язкову реєстрацію номерів, з яких здійснюються масові або комерційні дзвінки. Бізнес-користувачі мають укласти договір з оператором і зареєструвати свої номери. Якщо цього не зробити, такі виклики можуть автоматично блокуватись мережею.
Оператори також зможуть блокувати номери на звернення користувача, якщо той отримав спам-дзвінок. Це значно зменшить кількість нав’язливої реклами й потенційно шахрайських дзвінків.
З ухваленням оновлених правил надання електронних комунікаційних послуг вводяться й інші важливі нововведення:
Усі нововведення будуть впроваджуватись поступово, аби мобільні оператори встигли адаптувати свої системи до нових вимог. Очікується, що повноцінне функціонування антипспам-системи розпочнеться після завершення технічних налаштувань з боку операторів.