Loqal – новинний агрегатор Loqal
Економіка

Збій у Приват24: користувачі не можуть авторизуватися

Збій у Приват24: користувачі не можуть авторизуватися
РБК-Україна • 1 хв читання

Коротко

У сервісі Приват24 стався технічний збій, який перешкоджає користувачам входити до мобільного застосунку та проводити платежі. Фахівці ПриватБанку працюють над відновленням стабільної роботи сервісу. Раніше банк зазвичай попереджав про проведення регламентних робіт.

Сьогодні вдень 22 серпня у "Приват24" зафіксовано технічний збій. Клієнти ПриватБанку не можуть увійти у мобільний застосунок.

Про це повідомляє РБК-Україна.

Користувачі скаржаться, що не можуть увійти в застосунок ані з телефона, ані з комп’ютера. Під час спроби авторизації на сайті система видає повідомлення "Авторизація відхилена".

З чим пов’язана ця проблема, наразі невідомо. На офіційних сторінках ПриватБанку у соцмережах та на сайті немає жодних повідомлень про технічні складнощі або планові роботи.

Як пояснив прессекретар ПриватБанку Олег Серга в коментарі РБК-Україна, у роботі "Приват24" спостерігаються тимчасові перебої, але фахівці вже працюють над відновленням сервісу.

"Доброго! Наразі у клієнтів можуть спостерігатися складнощі з авторизацією та проведенням деяких платежів в Приват24. Наші фахівці відновлюють стабільну роботу сервісу", - йдеться у повідомленні.

Стабільна робота сервісів відновлена.

Раніше в компанії завжди заздалегідь попереджали про проведення регламентних роботів.

Так, наприклад у банку пояснювали, що регламентні роботи проводяться для забезпечення безперебійної роботи сервісу та безпеки операцій із платіжними картками.