Коротко
Застосунок «Резерв+» дозволяє науково-педагогічним працівникам закладів освіти оформлювати відстрочки онлайн. Це стало можливим завдяки інтеграції державних цифрових систем та спрощує процес для освітян, усуваючи бюрократичні перешкоди. Якщо виникли проблеми з оформленням, необхідно звертатися до роботодавця для уточнення даних в ЄДЕБО.
У застосунку «Резерв+» можна оформити відстрочку для науково-педагогічних, наукових та педагогічних працівників закладів вищої, фахової передвищої, професійної освіти, наукових установ та організацій. Про це повідомила «Освіторія» з посиланням на Міністерство освіти і науки.
«Завдяки злагодженій роботі державних цифрових систем “Резерв+” та ЄДЕБО вдалося впровадити зручний, автоматизований інструмент для оформлення відстрочок – без черг, паперів і непотрібної бюрократії. Освітяни повинні мати змогу зосередитися на своїй роботі – формувати знання і майбутнє, а не витрачати час на довгі процедури», – зазначив заступник міністра освіти і науки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Дмитро Завгородній.
Щоб отримати відстрочку, потрібно мати такі дані в Єдиній державній електронній базі з питань освіти:
Оформлюється відстрочення таким чином:
Якщо посада працівника закладу освіти відповідає трьом зазначеним критеріям, але відстрочка в «Резерві+» не оформлюється, тоді потрібно звернутись до закладу освіти – роботодавця, який має перевірити й уточнити дані в Єдиній державній електронній базі з питань освіти.