Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама» продовжують упорядковувати громадський простір міста.
Як розповіли в Управлінні, підземний перехід на Майдані Незалежності — щоденний маршрут тисяч мешканців і гостей Києва — довгий час страждав від візуального перевантаження через велику кількість рекламних конструкцій.
«Власники рекламних конструкцій у підземному переході завчасно відреагували на заплановані зміни у правилах розміщення реклами на транспорті та вже почали зменшувати кількість розміщених носіїв, — зазначили в Управлінні. — Зокрема, власники сітілайтів і беклайтів відповідально поставилися до ситуації та оперативно прибрали свою рекламу».
У результаті — мінус 13 конструкцій площею 9 м² та 2,16 м² відповідно. Тож прохід став естетичнішим, а простір — вільнішим та приємнішим для містян.
Нагадаємо, у Києві за пів року демонтували понад 11 тисяч рекламних конструкцій та вивісок, встановлених із порушеннями. «Рекордсменами» з встановлення незаконної реклами стали Дарницький, Шевченківський та Печерський райони.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»