Loqal – новинний агрегатор Loqal
У КП «Теплоенерго» зробили важливу заяву щодо подання звернень: канали зв’язку для споживачів
Новини

У КП «Теплоенерго» зробили важливу заяву щодо подання звернень: канали зв’язку для споживачів

Наше місто • 0 переглядів • 1 хв читання

Комунальне підприємство «Теплоенерго» нагадує мешканцям Дніпра про доступні способи подання звернень. Залежно від змісту та терміновості запиту, громадяни можуть скористатися кількома каналами комунікаціїї, пише «Наше місто» з посиланням на прес-службу.

Споживачі мають змогу подати звернення особисто, через уповноважену особу або надіслати поштою. Документи приймаються за такими адресами:

Також можна скористатися електронною поштою: [email protected].

На офіційному вебсайті підприємства доступна форма зворотного зв’язку:«Написати нам»

Цей канал підходить для повідомлень, які не потребують ґрунтовного аналізу або збору документів. Наприклад, можна уточнити статус заявки, повідомити про аварійну ситуацію чи отримати довідкову інформацію.

Комунікація з підприємством також можлива через особисті повідомлення на сторінці КП «Теплоенерго» у Facebook. Тут приймаються запити загального характеру, що не вимагають залучення профільних спеціалістів.

Щоб звернення було розглянуто, обов’язково потрібно вказати:

Варто зауважити, що анонімні звернення, які не містять підпису та необхідної контактної інформації, не розглядаються.

Нагадаємо, КП “Теплоенерго” отримало новий самоскид від уряду Японії для ефективних ремонтних робіт.

Раніше ми писали: Дніпропетровська філія «Газмережі» зробила важливу заяву щодо сплати за розподіл газу.

Категорія: ЖКГ, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

0