Сьогодні, 13 серпня, прокурорами Київської міської прокуратури та окружних прокуратур спільно зі слідчими поліції та ДБР повідомлено про підозри 22 особам на загальну суму збитків у понад 230 млн гривень. Підозрювані – посадові особи комунальних підприємств та структурних підрозділів КМДА, а також підприємці, які виконували ремонти чи постачали товари за бюджетні гроші.
Про це КВ стало відомо з повідомлення Офісу Генпрокурора.
Повідомляється, що посадовців підозрюють у службовій недбалості, яка коштувала столичному бюджету сотні, а подекуди й мільйони гривень як у випадку із зупинкою руху поїздів метро на ділянці від станції «Либідська» до станції «Теремки» (ч. 2 ст. 367 КК України) та у пособництві в заволодінні бюджетними грошима (ч. 5 ст. 27, ч. 4, ст. 191 КК України). Підрядникам, які виконували ремонтні роботи чи постачали товари за бюджетні гроші, повідомлено про підозри у заволодінні грошима (ч. 4, 5 ст. 191 КК України).
Прокурорами до суду скеровані клопотання про обрання підозрюваним запобіжних заходів та відсторонення посадових осіб від посад.
Як писала КВ, поліція Києва повідомила про підозру у службовій недбалості заступнику директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Підозра стосується аварійної ситуації між станціями метро «Деміївська» та «Либідська», що виникла у грудні 2023 року.
Читайте: Поліція Києва оголосила ще одну підозру у грудневій 2023 року “справі метро”
Раніше підозри у службовій недбалості у цій справі отримали колишній керівник КП «Київський метрополітен», директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, начальник служби колії, тунельних споруд і будівель та головний інженер метрополітену.
Столичним Департаментом інфраструктури у 2023 році керував Руслан Кандибор. Нещодавно суд відсторонив Кандибора від виконання обов’язків директора згаданого Департаменту.
Як інформувала КВ, у грудні 2023 року на деяких ділянках синьої гілки столичної підземки сталася аварійна ситуація, внаслідок якої було порушено герметичність конструкцій тунелю, що своєю чергою спричинило протікання води, потрапляння піску та підтоплення колій метрополітену. Через загрозу безпеці пасажирів рух потягів через низку станцій метро довелось повністю зупинити.
За даними поліції, закриття станцій столичного метро, а також організація дублюючих маршрутів наземним транспортом коштувало бюджету столиці додаткових витрат – понад 164 млн гривень.
Читайте: Підтоплення столичного метро: провина Януковича чи безконтрольна забудова від Кличко
Фото: Офісу генпрокурора, відкриті джерела