Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

У Києві підприємці встановлюють перші об’єкти для торгівлі, вигляд і габарити яких відповідають уніфікованим стандартам

У Києві підприємці встановлюють перші об’єкти для торгівлі, вигляд і габарити яких відповідають уніфікованим стандартам
КИЇВВЛАДА • 5 переглядів • 1 хв читання

Київські підприємці, які виграли відкриті аукціони в системі «Prozorro.Продажі», почали встановлювати об’єкти для торгівлі, зовнішній вигляд і габарити яких відповідають новим уніфікованим затвердженим стандартам. Перші такі конструкції вже почали з’являтись у Печерському районі.

Про це, як передає КВ, йдеться у повідомленні Київської міської державної адміністрації (КМДА) з посиланням на інформацію директора комунального підприємства «Київ.Прозоро» Ігоря Горобця.

Зазначається, що зовнішній стандарт цих обʼєктів розроблений спеціально для споруд торговельного, побутового та соціально-культурного призначення, включно з поштоматами й вендинговими автоматами.

«Поява сучасних кіосків – це не лише про новий, охайний вигляд міста. Це про нову філософію ведення бізнесу у столиці: прозорість, відкриту конкуренцію та справедливість. Ми бачимо прості, але якісні зміни, що покращують міський простір і створюють рівні умови для всіх підприємців», – зазначив Ігор Горобець.

Архетипи, розроблені КП «Київ.Прозоро» та затверджені Київським міським головою, передбачають єдині вимоги до зовнішнього вигляду, габаритів і технічних характеристик тимчасових споруд. Це дає змогу впорядкувати міський простір і забезпечити його функціональність.

Так, площа торгових павільйонів становить 10–30 кв. м, вендингових автоматів – 1–2 кв. м, поштоматів – 0,5–1,5 кв. м. Фасади мають бути виконані зі світлопрозорих конструкцій із армованого ПВХ або алюмінію, облицьовані композитними панелями. Кольорова палітра – темно-сірий, світло-сірий і нейтральний. Ці стандартизовані технічні характеристики спрощують погодження та встановлення об’єктів на різних локаціях.

Тимчасові споруди розміщують за процедурою відкритих аукціонів у системі «Prozorro.Продажі» – з можливістю укладення договорів оренди строком на 5 років з опцією продовження ще на 5 років. Кожен об’єкт має паспорт прив’язки та повинен відповідати затвердженому архетипу.

КП «Київ.Прозоро» спільно з профільними підрозділами КМДА формує перелік локацій для наступних аукціонів для поетапного впровадження архетипів у всій столиці.

Нагадаємо, Київ запускає пілотний проєкт з продажу місць під вендингові автомати через систему Prozorro.Продажі — це ініціатива спрямована на підтримку малого бізнесу та впорядкування міського простору, яка має стати зручною альтернативою МАФам.

Читайте: Війна за вуличну торгівлю: столичні підприємці почали ламати правила, що “ламають” кіоски

5