У Дніпрі тривають масштабні роботи в межах флагманського проєкту «Рух без бар’єрів». На перехресті проспекту Дмитра Яворницького та проспекту Науки облаштовують одну з ключових ділянок першого безбар’єрного маршруту міста. Одночасно тривають роботи з підготовки до експлуатації сучасних низькопідлогових трамваїв, перший з них місто планує отримати наприкінці 2025 року. Про це повідомляє «Наше місто».
В рамках проекту вже практично виконані роботи біля ліцею №23 і на перехресті проспектів Яворницького та Науки, тривають роботи на проспекті Яворницького біля «Дніпровської політехніки».
– Дніпро безпосередньо бере участь в пілотному проекті першої леді України Олени Зеленської «Рух без бар’єрів», -розповідає Ігор Маковцев, заступник міського голови Дніпра. – Роботи виконуються поетапно, з урахуванням тимчасових обмежень для пішоходів і транспорту. Загальна площа оновленого тротуару становитиме близько 4 тисяч квадратних метрів. На сьогодні виконано приблизно 20% від запланованого обсягу робіт в межах цього проєкту. Зокрема, побудовано дві сучасні інклюзивні трамвайні зупинки «Історичний музей», відремонтовано кілька ділянок колії на проспекті Дмитра Яворницького тощо. Роботи тривають.
Позитивні зміни у місті вже оцінили дніпряни.
– Ця ділянка на перехресті проспектів Яворницького та Науки дуже важлива, адже поруч лікарня, стоматологія, – каже Ольга Волкова, голова ГО «Океан Добра». – Раніше тут були бордюри висотою 20 см з нерівного каменю — це створювало великі труднощі для маломобільних людей. Зараз стало значно зручніше.
Задоволений змінами також Сергій Подзюбан, амбасадор проєкту «Рух без бар’єрів».
– На жаль, у багатьох районах міста тротуари ще старі — асфальт зруйнований, пересуватися на кріслі колісному практично неможливо, – вважає амбасадор. – Але там, де вже зроблено нові тротуари, відчутна велика різниця — усе зроблено за нормами, якісно й надовго.
Паралельно триває масштабна реконструкція трамвайної колії за маршрутом №1 по вулицях Володимира Мономаха, Центральній та Липинського. Це необхідно для запуску низькопідлогових трамваїв, перший із яких очікується до кінця цього року.
– Завершити цей етап плануємо до Дня міста, тобто до 13 вересня, відкривши оновлений маршрут №1-К, – розповідає Ігор Маковцев, заступник міського голови Дніпра. – Він з’єднає Університет науки і технологій із вулицею Центральною. Третій етап передбачає оновлення колії по вулиці Центральній, а також облаштування нової трамвайної зупинки біля ЦУМу з сучасною посадковою платформою, яка відповідатиме вимогам доступності.
Заступник мера також зауважив, що вздовж усієї ділянки буде укладено нову бруківку. Повністю завершити реконструкцію та благоустрій, а також відновити рух трамвая №1 планується до 16 жовтня поточного року.
Сучасні матеріали та технології – запорука безпечного та комфортного проїзду на трамваях.
– Ми використовуємо сучасні матеріали: гранітну бруківку, рейки з подвійним віброзахистом, – каже Олександр Юнкевич, представник підрядної організації. – Усі стики й прилягання заливаються спеціальним складом, який повністю герметизує з’єднання між рейками та дорожнім покриттям. Це дозволить зробити рух трамваїв максимально плавним і безшумним
Раніше ми писали як у Дніпрі реалізують флагманський проєкт «Рух без бар’єрів».
Категорія: Влада, Новини Дніпра
Позначки: Дніпро, Новини Дніпра, Транспорт Дніпра