Мешканці Дніпра отримали рахунки за електроенергію та мають запитання щодо нарахувань? Компанія YASNO роз’яснила, як формується сума у платіжках і куди звертатися для вирішення спірних питань, пише «Наше місто».
Щомісяця показання лічильників передаються споживачами, зчитуються автоматично через систему АСКОЕ або фіксуються контролерами. Оператор системи розподілу (ОСР) розраховує обсяг спожитої електроенергії, визначаючи різницю між поточними та попередніми показаннями. Цей обсяг, виміряний у кіловат-годинах, передається до YASNO. Постачальник множить його на діючий тариф, встановлений Кабінетом Міністрів, враховує попередню заборгованість чи переплату і формує рахунок для клієнта.
Неточності в платіжках часто виникають через несвоєчасну передачу показань лічильника. Якщо актуальні дані відсутні, ОСР розраховує споживання за середніми показниками попередніх періодів, що може призвести до похибок. Наприклад, якщо в квартирі ніхто не проживав, рахунок може бути завищеним через використання середніх даних. Щоб цього уникнути, YASNO радить передавати показання за два дні до кінця місяця або протягом трьох днів наступного місяця. Це можна зробити через Особистий кабінет, мобільний застосунок, чат-боти у Viber чи Telegram або через форму на сайті YASNO.
Якщо сума у платіжці викликає запитання, клієнт може звернутися до ОСР або YASNO залежно від проблеми. За неточності в обсязі споживання відповідає ОСР, оскільки саме він розраховує цей показник. Питання щодо зарахування оплат, заборгованості чи переплати вирішують фахівці YASNO.
«З 2019 року розподіл і постачання електроенергії забезпечують різні компанії з чітко визначеними функціями. Розуміння, до кого звертатися, допоможе клієнтам швидше отримати відповіді та роз’яснення щодо платіжок», – зазначив генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Раніше ми писали, як Дніпро адаптує громадський транспорт для людей з інвалідністю.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра