Це високий показник, який ставить місто серед лідерів за вартістю старту у пільговій іпотеці
У Чернівцях найменший можливий перший внесок за програмою «єОселя» на найдешевшу квартиру на первинному ринку складає 442 тис. грн — підрахували аналітики ЛУН.
Це високий показник, який ставить місто серед лідерів за вартістю старту у пільговій іпотеці.
Для порівняння: в Ужгороді внесок сягає 640 тис. грн, у Львові — 618 тис. грн, у Києві та Чернігові — по 487 тис. грн. Натомість у східних і центральних регіонах старт набагато доступніший: у Харкові — 230 тис. грн, у Сумах — 240 тис. грн, у Запоріжжі — 189 тис. грн. Абсолютний мінімум в країні має Кропивницький — лише 128 тис. грн.
Що цікаво, попит на пільгову іпотеку не знижується. З початку 2025 року українці оформили понад 4,6 тис. кредитів у межах «єОселі» на суму 8,4 млрд грн. Лише за минулий тиждень — 265 кредитів на 477 млн грн.
Рейтинг міст за найменшим можливим першим внеском «єОселі»
Ужгород — перший внесок 640 тис. грн.
Львів — перший внесок 618 тис. грн.
Київ — перший внесок 487 тис. грн.
Чернігів — перший внесок 487 тис. грн.
Полтава — перший внесок 448 тис. грн.
Чернівці — перший внесок 442 тис. грн.
Луцьк — перший внесок 400 тис. грн.
Вінниця — перший внесок 392 тис. грн.
Рівне — перший внесок 392 тис. грн.
Дніпро — перший внесок 383 тис. грн.
Житомир — перший внесок 356 тис. грн.
Миколаїв — перший внесок 336 тис. грн.
Одеса — перший внесок 329 тис. грн.
Івано-Франківськ — перший внесок 296 тис. грн.
Хмельницький — перший внесок 293 тис. грн.
Черкаси — перший внесок 284 тис. грн.
Суми — перший внесок 240 тис. грн.
Харків — перший внесок 230 тис. грн.
Запоріжжя — перший внесок 189 тис. грн.
Кропивницький — перший внесок 128 тис. грн.
Графік нижче ілюструє: західні обласні центри та столиця мають найвищі планки першого внеску, тоді як у більшості міст сходу й центру старт у програмі виглядає набагато доступнішим.
ЛУН — український онлайн-сервіс з пошуку житла, що працює вже понад 15 років і щомісяця допомагає мільйонам людей знаходити квартири та будинки. Компанія розробляє власні технології та регулярно публікує аналітику ринку нерухомості — ціни, попит і тенденції у новобудовах, на вторинному ринку та в оренді.
У межах соціальних ініціатив ЛУН створює сервіси й дослідження для більш комфортного життя у містах. Від початку повномасштабної війни компанія зосередилася на безбар’єрності, відбудові та реінтеграції ветеранів у партнерстві з Мінцифрою, UNITED24, ГО «Безбарʼєрність» за ініціативи Олени Зеленської, Українським ветеранським фондом, університетами, місцевою владою, бізнесом і громадськими організаціями.