Сервіс прямих трансляцій Twitch, який належить Amazon, оголосив на своєму щорічному заході TwitchCon на початку цього року, що він переходить у вертикальний відеопростір. Згідно з даними аналітичної компанії AppSensa, яка займається дослідженням ринку, ці початкові альфа-тести вже розпочалися з кількома стрімерами.
У нещодавній збірці компанія знайшла посилання на вертикальні відео-тести та інформацію про те, які функції пропонуватимуть ці нові потоки. Після повного запуску ця функція зробить Twitch більш конкурентоспроможним порівняно з іншими популярними сервісами вертикального відео, такими як TikTok, Instagram Reels та YouTube Shorts.
Наразі тести Twitch не є широкомасштабними, оскільки дослідження AppSensa знайшло лише кілька посилань у коді додатку, в яких згадувалося, що поки що тести будуть зосереджені лише на “кількох стрімерах”. (Компанія не змогла визначити, на яких саме.) Їй також вдалося виявити режим вертикального кінотеатру зі спеціальними елементами користувацького інтерфейсу та спосіб перемикання між класичними та новими вертикальними відеоформатами Twitch.
Коли користувачі вперше стикаються з цією функцією, їм будуть представлені навчальні діалоги, які кажуть “вертикальне відео тут” і нагадують користувачам, що це все ще лише тест, і вони можуть переключитися на класичний перегляд у будь-який час.
AppSensa також зазначила, що поточна реалізація включає обробку дозволів на доступ до камери і мікрофона, як того вимагають мобільні платформи, що вказує на те, що додаток буде використовуватися для прямих трансляцій.
Представник Twitch відмовився розповідати більше про тести, зазначивши лише, що під час свого виступу на конференції TwitchCon у Роттердамі на початку цього року компанія заявила, що почне тестування з невеликої кількості каналів влітку. Представник компанії додав, що ці тести будуть розширені на більшу кількість користувачів пізніше в цьому році.
Під час TwitchCon компанія оголосила, що також випробує двоформатне та 2K-мовлення з невеликою кількістю каналів.