Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Творці можуть частіше вживати нецензурну лексику на YouTube

Творці можуть частіше вживати нецензурну лексику на YouTube
HiTech.Expert • 10 переглядів • 1 хв читання

Відео на YouTube, що містять ненормативну лексику в перші сім секунд (слова на кшталт “fuck”), відтепер мають право на повну монетизацію, згідно з відео Конора Кавана, керівника відділу монетизації YouTube. Раніше такі відео могли отримувати лише “обмежений дохід від реклами”.

Зміни в політиці YouTube щодо ненормативної лексики вже давно стали болючим питанням для творців. У листопаді 2022 року компанія почала потенційно обмежувати дохід від реклами, якщо ненормативна лексика використовується в перші 8-15 секунд відео. ProZD, чиє справжнє ім’я СонгВон Чо, опублікував відео, в якому, почекавши 15 секунд, назвав зміну політики “найтупішим лайном, яке я коли-небудь чув”. (Пізніше він повідомив, що відео було демонетизовано.) YouTube скоригував свою політику в березні 2023 року, в тому числі дозволивши відео з ненормативною лексикою в перші 8-15 секунд отримувати дохід від реклами.

Я запитав ProZD, що він думає про зміни, які відбулися у вівторок. “Давно, бляха-муха, пора”.

Компанія спочатку обмежила монетизацію відео з ненормативною лексикою на початку роликів, щоб “відповідати стандартам мовлення”, каже Кавана. “Рекламодавці очікували, що в рекламі на YouTube буде дистанція між ненормативною лексикою та рекламою, яка щойно була показана”. Однак “ці очікування змінилися, – каже він, – і рекламодавці вже мають можливість таргетувати контент відповідно до бажаного рівня ненормативної лексики”.

Хоча єдиним конкретним прикладом “сильної” ненормативної лексики Кавана наводить слово “fuck”, він каже, що YouTube визначає “помірну ненормативну лексику” як слова на кшталт “мудак” або “сука” – “ви зрозуміли, про що я”, – каже він.

YouTube продовжуватиме обмежувати монетизацію, якщо ви використовуєте помірну або сильну ненормативну лексику в заголовках або мініатюрах. Кавана каже, що відео з “високою частотою” ненормативної лексики також є “порушенням” рекомендацій YouTube щодо дружнього до рекламодавців контенту. “Ви повинні ретельно обирати і вибирати свою лайку”.

10