Loqal – новинний агрегатор Loqal
Економіка

Третій рік безкоштовно забезпечує ЗСУ чаєм: "Мономах" спростовує фейки про бізнес у РФ

Третій рік безкоштовно забезпечує ЗСУ чаєм: "Мономах" спростовує фейки про бізнес у РФ
РБК-Україна • 1 хв читання

Компанія "Мономах" спростувала звинувачення у постачанні продукції у рф, назвавши їх безпідставними. Від початку повномасштабного вторгення бізнес з агресором було повністю припинено, а всі зусилля спрямовані на підтримку України. Зокрема, "Мономах" уже третій рік безкоштовно відправляє чай ЗСУ.

Про це пише РБК-Україна з посиланням на заяву компанії.

Останнім часом в медіа та соцмережах поширюється інформація, яка ставить під сумнів репутацію "Мономах", звинувачуючи компанію в співпраці з рф і білоруссю.

Компанія рішуче заперечує ці твердження і заявляє, що з початку повномасштабного вторгнення всі зв'язки з країнами-агресорами були повністю розірвані.

"Мономах" наголошує на своїй відкритості до перевірок і вже надала повний пакет документів державним органам.

Наразі жодні звинувачення не знайшли підтвердження, а поширена інформація базується виключно на припущеннях. Компанія підкреслює, що вся її діяльність є прозорою та підтверджена офіційними процедурами.

"Ми співпрацюємо з усіма перевіряючими органами та готові надати будь-які додаткові документи", – заявляють у "Мономах".

Чайні та кавові бренди компанії відомі понад 30 років завдяки якості продукції та прозорості виробництва. Серед них LOVARE, MONOMAX, FERARRA, "Три Слона", "Чайні шедеври", "Кавові шедеври".

У "Мономах" вважають, що заяви, які поширюються, є цілеспрямованою атакою на репутацію компанії, яка послідовно підтримує етичні принципи ведення бізнесу, дотримується міжнародних санкцій та працює у межах прозорих правил.

Всі експортні та імпортні операції "Мономах" проходять через офіційні митні процедури. Компанія має багаторівневу систему контролю, яка унеможливлює "сірі" чи нелегальні схеми.

"Ми відкриті до будь-яких додаткових перевірок – як з боку партнерів, так і з боку державних чи міжнародних аудиторів. Ми нічого не приховуємо, адже наш бізнес базується на чесності й довірі", – говорять у "Мономах".

Керівництво компанії вважає, що хвиля фейків може бути пов’язана з її волонтерською діяльністю, адже "Мономах" безкоштовно постачає чай для фронту вже третій рік.

Інформаційні атаки розцінюють як спробу підірвати не лише репутацію компанії, а й саму ідею допомоги фронту від українського бізнесу.

"Ми безкоштовно постачаємо продукцію на волонтерських засадах, бо розуміємо: це підтримка, тепло й енергія для наших захисників. І саме ця допомога, можливо, не всім подобається", – наголошують у компанії.

Компанія припускає, що звинувачення можуть бути результатом недобросовісної конкуренції. Висока довіра до бренду робить "Мономах" зручною мішенню.

Попри тиск, компанія продовжує працювати чесно та прозоро. Головна мета – бути надійним партнером, підтримувати економіку та допомагати українським захисникам.

"Мономах" запевняє, що жодні інформаційні атаки не змусять припинити виробництво якісного продукту та допомогу фронту.