Loqal – новинний агрегатор Loqal
Наука і технології

Tinder випустив фірмові чіпси RelationChips — і одразу розпродав партію

Tinder випустив фірмові чіпси RelationChips — і одразу розпродав партію
Double.news • 6 переглядів • 1 хв читання

Популярний додаток для знайомств Tinder несподівано презентував фізичний продукт — RelationChips, фірмові чіпси з прицілом на романтику. Ідея проста: новий роман починається кожні три секунди — стільки ж, скільки потрібно, щоб з’їсти одну чіпсину.

Tinder випустив лише близько 1 500 пакетів RelationChips. Вони не продавались у магазинах — чіпси були розіграні безкоштовно серед обраних користувачів, що лише підсилило інтерес до продукту.

RelationChips мають «sweet & spicy» — солодко-гострий смак, який, за задумом бренду, уособлює емоційність і непередбачуваність нових знайомств. Вибір смаку підкреслює зв’язок між фізичним продуктом і цінностями Tinder.

На кожному пакунку чіпсів розміщено QR‑код, який надає тиждень безкоштовної підписки Tinder Gold. Таким чином, фізичний продукт працює як міст між офлайн-взаємодією та цифровим сервісом.

6