TikTok представив безліч нових інструментів для рекламодавців на щорічному саміті компанії 3 червня. Нові продукти варіюються від рекламних інструментів на основі штучного інтелекту до нових функцій, що з’єднують творців і бренди, але загальна картина зрозуміла: контент для рекламодавців на TikTok стане набагато більш індивідуалізованим і специфічним.
Компанія надаватиме брендам точну інформацію про те, як їхня цільова аудиторія використовує платформу, включно зі згенерованими штучним інтелектом пропозиціями щодо реклами. Використовуючи інструмент під назвою Insight Spotlight, рекламодавці зможуть сортувати за демографічними характеристиками користувачів і галузями, щоб побачити, які відео дивляться користувачі цільової групи і які ключові слова пов’язані з популярним контентом. У прикладі, наданому TikTok, пропозиція, згенерована штучним інтелектом, рекомендує бренду “створити відеоконтент, орієнтований на “гормональне здоров’я” для англомовних користувачів жіночої статі” і включити в нього певне ключове слово. Інша функція Insight Spotlight аналізує історію переглядів користувачів, щоб визначити типи контенту, які користуються популярністю.
TikTok набув популярності частково завдяки своїй “розкручуваності” та, здавалося б, випадковості: будь-що чи будь-хто може стати вірусним за одну ніч. Бренди робили все можливе, щоб не відставати, використовуючи тренди, популярні формати та пісні, а також співпрацювали з інфлюенсерами, які, здавалося, були в центрі уваги. Нові інструменти дадуть рекламодавцям ще більше можливостей адаптувати свій контент до того, що вже відбувається на платформі, і до того, що люди шукають і дивляться.
Таким чином, інструменти для рекламодавців у TikTok є еквівалентом пошукової оптимізації (SEO) – наповнення зони контентом, який намагається відобразити органічну поведінку користувачів. Ідея про те, що TikTok можна використовувати як пошукову систему, існує вже кілька років, і компанія стверджує, що кожен четвертий користувач шукає щось протягом 30 секунд після відкриття додатку (бренди також можуть купувати рекламні місця на сторінках результатів пошуку).
Компанія також запускає спрощений спосіб для брендів використовувати контент інфлюенсерів. Новий інструмент під назвою Content Suite об’єднує перевірений користувацький контент, який згадує бренд; рекламодавець може прокручувати відео та запитувати дозвіл на перетворення його на рекламу – і все це в одному місці. В іншому випадку брендам довелося б шукати відео самостійно, а потім узгоджувати дозволи з творцем через побічні канали, такі як прямі повідомлення або коментарі. Content Suite робить цей процес частиною екосистеми TikTok.