За словами компанії, сервіс роботаксі від Tesla розпочав тестування в Остіні без водіїв перед обіцяним запуском у червні. «Протягом останніх кількох днів Tesla тестувала безпілотні автомобілі Model Y (без водійського місця) на громадських вулицях Остіна без жодних інцидентів», – написав генеральний директор Ілон Маск на X. «На місяць раніше запланованого терміну».
Раніше цього року Tesla пообіцяла запустити свій сервіс роботаксі десь у червні, використовуючи внутрішній парк з 10-20 Model Y, що працюють в обмеженій, географічно огородженій частині Остіна з дистанційною допомогою людини. Рівень допомоги людини (телеоперації) незрозумілий, але існують побоювання, засновані на нещодавній історії Tesla, що оператори-люди можуть бути використані для приховування будь-яких технічних недоліків у безпілотних автомобілях Tesla.
Нещодавній звіт Bloomberg був більш конкретним щодо дати запуску з платними клієнтами, вказавши її на 12 червня. Однак, звіти на початку цього місяця вказували на те, що Tesla ще навіть не розпочала тестування без водіїв станом на середину травня, тому у неї буде лише кілька тижнів тестування перед комерційним запуском.
Крім того, Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) досі не знає багатьох деталей щодо цієї послуги. «Агентство хотіло б зібрати додаткову інформацію про розробку Tesla технологій для використання в автомобілях-«роботаксі», щоб зрозуміти, як Tesla планує оцінювати свої транспортні засоби та технології автоматизації водіння для використання на дорогах загального користування», – написало NHTSA у листі до Tesla від 8 травня.
Ця інформація є ключовою для громадської безпеки, оскільки Tesla використовуватиме лише системи на основі камер, а не LiDAR та радарні датчики, як Waymo та інші оператори роботаксі. У нещодавній розмові з аналітиками Ілон Маск заявив, що роботи-таксі Model Y будуть такими ж, як і автомобілі Model Y, що продаються населенню. «У цьому немає жодних змін», – сказав Маск (перш ніж директор з програмного забезпечення Tesla Autopilot спростував його).
Жодних інших деталей не було оприлюднено, але майбутня послуга, безумовно, має критичне значення для автовиробника, враховуючи зниження продажів електромобілів Tesla, особливо в Європі. Генеральний директор Ілон Маск, як відомо, зробив ставку на майбутнє Tesla на роботаксі, за повідомленнями, навіть скасувавши бюджетний електромобіль, щоб зосередитися на цій послузі.