Loqal – новинний агрегатор Loqal
Tesla намагається запобігти оприлюдненню даних про аварії
Новини

Tesla намагається запобігти оприлюдненню даних про аварії

HiTech.Expert • 0 переглядів • 1 хв читання

Компанія Tesla звернулася до судді з проханням заблокувати запит Національної адміністрації безпеки дорожнього руху на розкриття певних даних, пов’язаних з аваріями за участю автомобілів з функцією безпілотного водіння, повідомляє Reuters. Компанія стверджувала, що ця інформація є конфіденційною, і що її оприлюднення дасть конкурентам можливість проаналізувати ефективність кожної версії технології безпілотного водіння і потенційно з’ясувати кількість аварій, які пов’язані з різними системами.

Минулого року газета Washington Post подала позов проти NHTSA, щоб отримати доступ до більш детальної інформації про аварії, які сталися під час використання систем допомоги водієві, таких як автопілот і повне самокероване водіння (FSD). Агентство заявило, що запитувані дані не підпадають під дію законів про державну таємницю. The Post стверджує, що хоча NHTSA публікує інформацію про аварії, вона “приховує важливі деталі про технології, що використовуються, а також про обставини і місця аварій”.

Tesla стверджує, що компанія і NHTSA повинні мати можливість зберігати певну інформацію, пов’язану з аваріями, в таємниці. Сюди входить інформація про поведінку водія та дорожні умови, а також конкретні версії систем допомоги водієві, які могли використовуватися.

Однак юристи Post стверджують, що інформація про версії апаратного та програмного забезпечення, які могли використовуватися під час аварій, не є конфіденційною інформацією, оскільки водії можуть отримати доступ до неї через приладову панель свого автомобіля. У своїй заяві на цьому тижні Tesla стверджувала, що “навіть у тих випадках, коли окремі власники автомобілів Tesla можуть знати певну інформацію про свої транспортні засоби, таку як версія встановленого програмного забезпечення ADAS, місце, де стався інцидент, умови на дорозі під час аварії, а також те, що вони робили перед аварією, ця інформація передається компанії Tesla з надією, що вона буде збережена в таємниці”.

За словами Електрека, Tesla користується лазівками NHTSA, щоб відредагувати більшість даних, що стосуються аварій за участю її автомобілів. Компанія стверджує, що її “безпілотна” технологія не робить автомобілі автономними і що водії повинні активно контролювати її використання. З інших новин, цього місяця Tesla планує розпочати розгортання своєї першої служби роботаксі в Остіні, штат Техас.

До кінця травня генеральний директор Tesla Ілон Маск де-факто очолював Департамент урядової ефективності. Кажуть, що ця ініціатива призвела до скорочення близько 10 відсотків персоналу NHTSA на початку цього року – в тому числі близько половини невеликої команди, яка наглядає за безпекою автономних транспортних засобів.

0