Соціологічна група «Рейтинг» з 1 по 23 квітня 2025 року проводила дослідження на замовлення «Львівського медіафоруму» та International Media Support. Загалом опитали 2000 респондентів — громадян віком від 18 років, окрім жителів окупованих територій.
Дослідники «Рейтингу» нещодавно оприлюднили результати опитування. У звіті зокрема зазначено, звідки українці найчастіше черпають інформацію. Так, найбільший рівень довіри мають Telegram-канали: понад половина опитаних (52%) читає їх постійно або часто.
На другому місці за популярністю — YouTube (32%), далі йде Facebook (28%). Телемарафон «Єдині новини» та Viber-чати постійно або часто переглядають лише чверть респондентів (25%). Друковані медіа, радіо та регіональні онлайн-ресурси практично не мають попиту: 84% українців ніколи не читають газет й журналів, 75% не слухають радіо. Більшість українців також ніколи не отримує інформацію з регіональних медіа (69%).
Раніше повідомлялося, що з початку повномасштабного вторгнення українці заплатили на телемарафони Офісу Президента понад два мільярди гривень.