Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

AI та людський підхід: як покращити сервіс клієнтів

AI та людський підхід: як покращити сервіс клієнтів
Факти • 1 хв читання

Коротко

Директор Casino.ua Олександр Бабенко заявив, що компанія використовує AI для покращення ефективності маркетингу та скорочення часу підготовки рекламних матеріалів, але не застосовує його для безпосередньої взаємодії з клієнтами. Він наголосив на важливості живого спілкування та персоналізованого сервісу для підвищення задоволеності клієнтів.

Як свідчать галузеві спостереження, штучний інтелект (АІ) стає ключовим інструментом у трансформації клієнтського сервісу в digital-індустріях, поєднуючи автоматизацію процесів із підвищенням швидкості реагування на запити клієнтів. Про це розповів директор Casino.ua Олександр Бабенко, пише Oboz.ua.

«Ми не використовуємо і ніколи не будемо використовувати AI, роботів чи автоматичні записи для дзвінків клієнтам. Лише живе персональне спілкування. Водночас наша маркетингова команда побудувала інноваційний та оперативний процес створення креативів рекламних кампаній, у якому задіяно цілий комплекс AI-технологій», - підкреслив він.

За його словами, застосування штучного інтелекту у внутрішніх процесах дозволяє компанії підвищувати ефективність роботи маркетингового відділу, зменшувати час на підготовку матеріалів і зберігати головний пріоритет — якісну людську взаємодію з клієнтом.

Він додав, що глобальні тенденції свідчать, що поєднання технологій штучного інтелекту та людського підходу підвищує рівень задоволеності клієнтів і скорочує час вирішення питань, зокрема завдяки персоналізованому сервісу.

Раніше у Casino.ua повідомили про нове партнерство з ELK Studios.