Loqal – новинний агрегатор Loqal
Штучний інтелект в індустрії розкоші: три провідні розробники за версією LVMH
Новини

Штучний інтелект в індустрії розкоші: три провідні розробники за версією LVMH

ZN.UA • 20 переглядів • 1 хв читання

В індустрії розкоші штучний інтелект (ШІ) перетворився з модного тренду на обов’язковий маркетинговий та виробничий інструмент. Найбільший у світі конгломерат престижних брендів LVMH відзначив трьох розробників, чиї моделі ШІ стали найуспішнішими в цьому сегменті ринку, пише Forbes.

Перелік LVMH оголосили на дев’ятій щорічній премії Innovation Award під час технологічної виставки VivaTech у Парижі. Переможців визначили у трьох категоріях: “Найпотужніший вплив”, “Найкращий бізнес” та “Найперспективніша розробка”. 

LVMH — це  абревіатура, створена від назв брендів Louis Vuitton, Moët & Chandon та Hennessy. Конгломерат утворився після їх злиття у 1987 році. Зараз LVMH об'єднує вже понад 70 люксових брендів у галузях моди, парфумерії, косметики, годинників, ювелірних виробів, вин та алкоголю, аксесуарів.

У цій номінації переможцем став американський стартап Kahoona. Для Dior вони розробили систему персоналізації сайту під запити користувачів. Їх модель штучного інтелекту за дев’ять місяців співпраці забезпечила люксовому бренду відчутне зростання бізнесу. 

Алгоритм Kahoona створює передумови для гіперперсоналізації сайту Dior. Він дозволяє надзвичайно точно сформулювати портрет кожного окремого клієнта, навіть якщо він не зареєстрований. Система не використовує файли cookie чи особисті дані. Натомість відстежує у реальному часі:

Модель штучного інтелекту Kahoona самонавчається на кожному наступному клієнті сайту, змінює для них порядок товарів, пропонує індивідуальні добірки. Чим частіше користувач відвідує сайт, тим більше для нього працює персоналізація. 

У цій категорії LVMH відзначили французьку компанію Genesis. Цей стартап створив для Moët Hennessy ШІ-платформу для контролю за якістю ґрунтів на полях та виноградниках. Moët Hennessy — це підрозділ  LVMH, що спеціалізується на виробництві люксових алкогольних напоїв. Genesis розробляє аграрні сервіси на базі штучного інтелекту й для інших компаній. 

Їх платформа для для Moët Hennessy пропонує дослідникам різні інструменти: аналітичні панелі, алгоритми оцінки ґрунту, рекомендації щодо покращення агросередовища у виноградниках та на плантаціях. Від цих показників залежать характеристики майбутніх алкогольних напоїв. 

Тут LVMH відзначили французьку студію OMI. Вона спеціалізується на 3D-моделінгу із використанням штучного інтелекту. Їхня технологія полягає у тому, що користувачі спершу створюють на платформі 3D-моделі своїх продуктів. Потім запускають генеративні алгоритми, які реалістично вписують продукт у фон з коректними світлотінями. Це дозволяє брендам заощаджувати час, якісно презентувати товар без зйомок у фотостудіях та складного відеомонтажу. OMI генерує фото- і відеоконтент. 

LVMH нагородив стартап за співпрацю із Guerlain. Це один із найстаріших і найпрестижніших французьких брендів у сегменті парфумерії, косметики й предметів розкоші. Для них розробники зробили цифрову реконструкцію флакону Shalimar до 100-річчя парфумів. Але OMI мають значно ширшу клієнтську базу. Серед їх користувачів є понад 600 брендів, серед яких Clarins, Nestlé, L’Oréal тощо. 

Дослідницький центр Global AI Barometer від PwC з Великої Британії проаналізував мільярд вакансій та тисячі фінансових звітів компаній на шести континентах. Результати показали, що штучний інтелект впроваджують у всіх без винятку галузях, у тому числі гірничодобувній та сільськогосподарській. Хоча — з різною інтенсивністю та швидкістю.

20