Штучний інтелект активно інтегрується в соцмережі та бізнес-інструменти, але не скрізь він однаково ефективний. За словами генерального директора LinkedIn Раяна Росланскі, функція AI-допомоги при написанні постів використовується набагато рідше, ніж очікувалося. Про це пише TechCrunch.
“Чесно кажучи, вона не настільки популярна, як я думав,” — зізнався він в інтерв’ю Bloomberg.
Чому користувачі уникають AI-підказок?
Основна причина — високі репутаційні ризики. Росланскі пояснює, що на відміну від менш формальних платформ, LinkedIn — це ваша “онлайн-резюме”, і помилка чи надто очевидне використання генеративного AI може мати негативні наслідки для кар’єри.
“Бути висміяним у TikTok — одне, але якщо це станеться на LinkedIn — це справді може зашкодити економічним можливостям людини,” — додав він.
Попри обережність у контенті, статистика вказує на зростання інтересу до AI у професійній сфері:
Ці цифри демонструють: попит на штучний інтелект як навичку стрімко зростає, навіть якщо його безпосереднє застосування для створення контенту викликає стриманість.
Росланскі також поділився особистим досвідом: він використовує Microsoft Copilot для перевірки тональності листів, які надсилає генеральному директору Microsoft Сатьї Наделлі.
“Щоразу перед тим, як надіслати йому листа, натискаю кнопку Copilot — щоб звучати на рівні ‘Satya-smart’,” — з іронією зауважив він.