Новий формат клубного чемпіонату світу, організований ФІФА, що проходить у США, не викликав ажіотажу серед футбольних уболівальників.
Так, на матч між "Челсі" і "Лос-Анджелесом" на стадіоні Mercedes-Benz в Атланті, розрахованому на 71 тисячу глядачів, прийшли лише 22 137 осіб — майже 50 тисяч місць залишилися порожніми. І це не поодинокий випадок: поєдинки "Палмейраса" проти "Порту" і "Сіетла" з "Ботафого" також зібрали менше половини можливої аудиторії.
За даними The Athletic, ФІФА вже відреагувала на провал продажів і перейшла до динамічного ціноутворення. Наприклад, квитки на матч "Аль-Ахлі" проти "Інтер Маямі" спочатку коштували від $349, але незадовго до гри їх можна було купити вже за $55.
Президент ФІФА Джанні Інфантіно перед стартом турніру виправдав низькі продажі таким чином:
"Футбол — найважливіший спорт у всьому світі. Мільярди людей дивитимуться клубний ЧС по телевізору і мріяли б опинитися тут. І мільйони, хто тут є, отримають можливість стати частиною першого клубного ЧС ФІФА, який увійде в історію", — сказав функціонер.
Нагадаємо, клубний мундіаль-2025 розпочався 15 червня і закінчиться 13 липня.