Миття машини вдома здається простою справою, але один необережний рух може залишити на кузові павутинку дрібних подряпин. Бруд і пил діють як наждак — достатньо провести губкою, і блиск лаку швидко зникне. Щоб цього уникнути, варто дотримуватися кількох простих, але важливих правил, пише «Твоя МАШИНА».
Метод двох відер: ключ до безпечного миття
Головна причина появи подряпин — це бруд, що залишається на губці чи ганчірці. Олександр Б., автомайстер з Києва, пояснює: «Люди часто економлять час і миють машину однією ганчіркою. А потім дивуються, чому кузов тьмяніє».
Щоб уникнути цієї проблеми, професіонали використовують метод двох відер:
• Перше відро — з мильним розчином. • Друге відро — з чистою водою для ополіскування.
Після миття кожної частини кузова занурюйте губку в друге відро. Так бруд залишається в ньому, а на поверхню авто потрапляє лише чистий розчин.
Додаткові поради для ідеального результату
Щоб досягти максимального ефекту, зверніть увагу на ці моменти:
• Сітка на дні відра. Помістіть на дно відра зі спеціальну сітку. Вона не дасть піску та дрібним камінцям підійматися вгору, що значно знижує ризик подряпин. • Правильна послідовність миття. Починайте з даху та капота, поступово переходячи до нижніх частин: порогів і бамперів. Це запобігає перенесенню бруду з найзабрудненіших місць на вже чисті ділянки. • Колеса окремо. Для шин і дисків завжди використовуйте окрему ганчірку або щітку, оскільки на них накопичується найбільше бруду і гальмівного пилу. • Захисний віск. Після миття нанесіть захисний шар воску. Детейлер Сергій Л. з Дніпра підкреслює: «Віск — це як невидима плівка. Машину потім легше мити і вона довше виглядає свіжою».
Дотримання цих простих правил не потребує великих витрат, але значно продовжить життя лакофарбового покриття вашого автомобіля, зберігаючи його блиск і привабливий вигляд на довгі роки.
Раніше «ФАКТИ» писали, як не можна очищати машину від льоду та снігу.