Loqal – новинний агрегатор Loqal
ШІ Anthropic веде власний блог під наглядом людини
Новини

ШІ Anthropic веде власний блог під наглядом людини

HiTech.Expert • 0 переглядів • 1 хв читання

Anthropic обзавелася блогом для свого штучного інтелекту.

Тиждень тому Anthropic непомітно запустила Claude Explains, нову сторінку на своєму веб-сайті, яка в основному створена сімейством моделей штучного інтелекту компанії, Claude. Блог, наповнений публікаціями на технічні теми, пов’язані з різними варіантами використання Claude (наприклад, “Спростіть складні кодові бази за допомогою Claude”), має стати своєрідною вітриною для демонстрації письменницьких здібностей Claude.

Наразі незрозуміло, скільки саме сирих текстів Клода потрапляє до постів у “Клод пояснює”. За словами прес-секретаря, блог контролюється “експертами та редакційними командами” Anthropic, які “покращують” чернетки Клода “інсайтами, практичними прикладами та […] контекстуальними знаннями”.

“Це не просто ванільний результат роботи Клода – процес редагування вимагає людського досвіду і проходить через ітерації”, – сказав речник. “З технічної точки зору, Claude Explains демонструє спільний підхід, коли Клод [створює] освітній контент, а наша команда переглядає, вдосконалює та покращує його”.

Ніщо з цього не є очевидним з домашньої сторінки Claude Explains, яка містить опис: “Ласкаво просимо до маленького куточка Всесвіту Антропік, де Клод пише на всі теми під сонцем”. Можна легко ввести в оману, вважаючи, що Клод відповідає за копіювання блогу від початку і до кінця.

Anthropic каже, що розглядає Claude Explains як “демонстрацію того, як людський досвід і можливості ШІ можуть працювати разом”, починаючи з освітніх ресурсів.

“Claude Explains – це перший приклад того, як команди можуть використовувати штучний інтелект для покращення своєї роботи та надання більшої цінності своїм користувачам”, – сказав представник компанії. “Замість того, щоб замінити людський досвід, ми показуємо, як ШІ може посилити те, чого можуть досягти фахівці […] Ми плануємо охопити широкий спектр тем – від творчого письма до аналізу даних і бізнес-стратегії”.

Експеримент Anthropic зі згенерованим штучним інтелектом текстом, який відбувся всього через кілька місяців після того, як конкурент OpenAI заявив, що розробив модель, пристосовану для творчого письма, – далеко не перший, який був озвучений. Марк Цукерберг з Meta заявив, що хоче розробити наскрізний рекламний інструмент зі штучним інтелектом, а генеральний директор OpenAI Сем Альтман нещодавно спрогнозував, що колись штучний інтелект зможе обробляти “95% того, для чого сьогодні маркетологи використовують агентства, стратегів і креативних професіоналів”.

В інших країнах видавці пілотували інструменти для написання новин зі штучним інтелектом, намагаючись підвищити продуктивність і, в деяких випадках, зменшити потребу в наймі працівників. Gannett був особливо агресивним, впроваджуючи згенеровані ШІ спортивні огляди та резюме під заголовками. У квітні Bloomberg додав згенеровані штучним інтелектом резюме до топ-статей. А Business Insider, який минулого тижня звільнив 21% своїх співробітників, закликав авторів звернутися до допоміжних інструментів штучного інтелекту.

Навіть старі видання інвестують у штучний інтелект або принаймні роблять нечіткі натяки на те, що вони можуть це зробити. Як повідомляється, The New York Times заохочує співробітників використовувати АІ, щоб пропонувати редагування, заголовки і навіть запитання під час інтерв’ю, а The Washington Post, за чутками, розробляє “редактора статей зі штучним інтелектом” під назвою Ember.

Однак багато з цих зусиль не увінчалися успіхом, здебільшого через те, що ШІ сьогодні схильний до впевненої вигадки. За словами Семафора, Business Insider був змушений вибачитися перед співробітниками після того, як порекомендував книги, які, як виявилося, не існують, але, можливо, були створені штучним інтелектом. Bloomberg довелося виправити десятки згенерованих АІ анотацій до статей. Статті G/O Media, написані ШІ з помилками, опубліковані всупереч бажанню редакторів, викликали широке висміювання.

Представник Anthropic зазначив, що компанія продовжує наймати співробітників у сфері маркетингу, контенту та редагування, а також у “багатьох інших сферах, які пов’язані з написанням текстів”, незважаючи на те, що компанія занурилася в написання блогів за допомогою ШІ. Сприймайте це як є.

0