У Дніпрі та Дніпропетровській області електроенергію забезпечують дві компанії: постачальник YASNO та оператор системи розподілу (ОСР). Через різні функції цих організацій споживачі часто плутаються, до кого звертатися з тих чи інших питань. YASNO оприлюднив відповіді на шість найпоширеніших запитань, пов’язаних із електропостачанням, зокрема що робити, якщо світло відключили через борги. Розповідаємо деталі, щоб допомогти дніпрянам швидко вирішувати проблеми з електроенергією, пише «Наше місто».
Якщо відключення не пов’язане зі стабілізаційними чи екстреними графіками, а сталося через аварію:
2. Передача показань електролічильника
Показання лічильника необхідно передавати регулярно за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного місяця. Це можна зробити через:
3. Питання щодо суми в рахунку
4. Проблеми з електролічильником
Технічні питання, пов’язані з лічильником (заміна, перевірка, опломбування, параметризація), вирішує виключно оператор системи розподілу.
Якщо електропостачання відключено через заборгованість, накопичену після 1 січня 2019 року, попередження про це формує та надсилає YASNO. Щоб уникнути відключення, необхідно якомога швидше погасити борг. Якщо світло вже відключено, виконайте наступні кроки:
6. Переоформлення договору на нового власника
YASNO та оператор системи розподілу закликають мешканців Дніпра своєчасно передавати показання лічильників і сплачувати рахунки, щоб уникнути відключень. У разі виникнення питань щодо електропостачання важливо правильно визначити, до кого звертатися, щоб швидко вирішити проблему. Для зручності YASNO пропонує сучасні онлайн-сервіси, які економлять час і спрощують взаємодію з постачальником.
Для додаткової інформації звертайтеся до контакт-центру YASNO або оператора системи розподілу, залежно від вашого питання.
Нагадаємо, раніше ми писали, що КП «Дніпроводоканал» закликає вчасно сплатити рахунки за червень та попереджає про наслідки заборгованості.
В КП «Дніпроводоканал» зробили важливу заяву про повірку лічильників. Дізнатися дату наступної повірки можна в особистому кабінеті на сайті КП «Дніпроводоканал» ДМР.
Також ми писали, «Дніпроводоканал» отримав від Уряду Японії 100 нових люків для забезпечення надійності мереж.
Ми повідомляли, 20 років забезпечує містян водою: історія інженерки «Дніпроводоканалу», яка поєднує роботу з волонтерством.
Категорія: ЖКГ, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Відключення світла у Дніпрі, Головне