Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Сергій Гайду розповів про онлайн послуги в Сервісних центрах

Сергій Гайду розповів про онлайн послуги в Сервісних центрах
Вінниця.info • 16 переглядів • 1 хв читання

Про цифровізацію послуг системи МВС та новий мобільний застосунок, через який можна записатись у чергу, під час брифінгу 29 липня розповів Сергій Гайду, керівник РСЦ МВС у Вінницькій, Черкаській, Кіровоградській областях.

«Максимально, наскільки це можливо, послуги сервісних центрів будуть переводитися онлайн для забезпечення доступності усіх громадян, які користуються цими послугами, для зручності та безпечності їх надання», - зазначив Сергій Гайду.

Він наголосив, що найбільший функціонал з надання послуг знаходиться в електронному кабінеті водія, який доступний на сайті та через мобільний застосунок.

«В кабінеті водія кожен може побачити своє посвідчення водія, може побачити, чи є в ньому штрафи, сплатити їх там же на місці. Також в кабінеті водія буде повністю перелік транспортних засобів, зареєстрованих за відповідним водієм. Надається багато послуг, таких як заміна посвідчення водія, замовлення індивідуальних номерних знаків, замовлення страхового полісу, бронювання номерних знаків, керування, призначення або скасування належного користувача, замовлення зеленої карти. Віднедавна запроваджено також новий застосунок, який також можна завантажити на свій мобільний телефон, щодо «єЧерги» та «єЗапису». На сьогодні у застосунку, пройшовши верифікацію, можливо обрати будь-яку послугу, яка надається Сервісним центром, вибрати Сервісний центр, у якому людина хоче отримати послугу, й відповідно, записатися на один з вільних днів та таку послугу отримати», - розповів Сергій Гайду.

Мобільні застосунки можна завантажити:

«Для громадян через застосунок на місяць діє можливість запису на чотири послуги. Для юридичних осіб - також чотири послуги, але на поточний день», - уточнив Сергій Гайду.

Посадовець зазначив, що через електронний запис можна розпланувати візит до Сервісного центру, завчасно та конкретно знати, у який час послуга буде надана, на відміну від «живої черги», яка створюється біля терміналу.

«Якщо у Сервісному центрі записуватись у чергу через термінал, часу надання послуги громадянин бачити не буде. Потрібно буде очікувати, поки опрацюється електронна черга, а потім, після опрацювання електронної черги та пільгових категорій громадян, вже буде викликатися той громадянин, який записався через термінал», - пояснив Сергій Гайду.

Посадовець нагадав про новий функціонал для водіїв через Дію: можна обміняти не лише посвідчення водія, а й технічний паспорт в разі його пошкодження, втрати чи з інших причин.

16