Loqal – новинний агрегатор Loqal
Новини

Samsung повертає собі першість на світовому ринку смартфонів

Samsung повертає собі першість на світовому ринку смартфонів
HiTech.Expert • 6 переглядів • 1 хв читання

Згідно з останнім звітом IDC, Samsung повернув собі лідерство на світовому ринку смартфонів у другому кварталі 2025 року, випередивши конкурентів у жорсткій конкурентній боротьбі. Південнокорейський технологічний гігант відвантажив 58 мільйонів смартфонів у цьому кварталі, зайнявши 19,7% ринку, що на 7,9% більше, ніж за аналогічний період минулого року, коли він продав 53,8 мільйона пристроїв.

Apple посіла друге місце з 46,4 мільйонами поставок, забезпечивши собі частку в 15,7%. Хоча це трохи більше, ніж торік, це помітне падіння порівняно з першим кварталом 2025 року – ймовірно, це результат того, що покупці чекають на запуск серії iPhone 17, який відбудеться у вересні цього року.

За даними IDC, ключову роль у цьому зростанні відіграли моделі Samsung Galaxy A36 і A56 середнього класу завдяки функціям на основі штучного інтелекту, які пропонуються за конкурентними цінами. Однак показники компанії у другому кварталі дещо знизилися порівняно з 60,6 мільйонами поставок у першому кварталі 2025 року, коли серія Galaxy S25 користувалася високим попитом на початку року.

Xiaomi посіла третє місце з 42,5 мільйонами відвантажених пристроїв (14,4% ринку), тоді як Vivo та Transsion (яка володіє Infinix, Itel та Tecno) замкнули п’ятірку лідерів з 27,1 мільйонами та 25,1 мільйонами відвантажених пристроїв відповідно – обидві компанії мають частку 9,2%.

Загалом, світовий ринок смартфонів зріс на 1% в річному обчисленні до 295,2 млн одиниць у другому кварталі, що стало восьмим кварталом зростання поспіль, незважаючи на тривалі економічні проблеми. Останні флагманські та складні смартфони Samsung, включаючи Galaxy S25 Edge, Z Flip7, Z Flip7 FE і Z Fold7, спрямовані на зміцнення преміум-сегменту, хоча ще належить з’ясувати, наскільки сильний вплив вони матимуть.

Здатність Samsung збалансувати конкурентні пропозиції середнього цінового сегмента з флагманськими інноваціями допомогла компанії повернути собі перше місце у 2 кварталі 2025 року. Чи зможе вона втриматися, коли конкуренти активізують свою гру, ми побачимо в найближчі місяці.

6