У рамках презентації проєкту вже відбувся перший круглий стіл - у Білій Церкві Київської області. У події взяли участь близько 50 місцевих фермерів. Надалі заплановані зустрічі в інших регіонах.
Мета проєкту Open Agri Club — допомогти сільгоспвиробникам упроваджувати сталі практики землеробства, розвивати бізнес-навички та покращувати доступ до ресурсів, консультацій і технологій.
«Дрібні та середні аграрії — це потужна, але досі недооцінена частина агросектору України: 25 тисяч господарств і понад 4 мільйони га землі. Водночас більшість із них зіштовхуються з системними бар’єрами — нестача технологій, прозорого обліку, якісного фінансового й юридичного супроводу, труднощі із залученням ресурсів. У час, коли інновації стають ключем до ефективності, таким фермерам часто бракує доступу до знань і рішень, які вже сьогодні змінюють агробізнес. Наш проєкт має ціль допомогти малим виробникам перейти від вразливості до стійкості, від ізоляції — до партнерства. Ми віримо, що агросектор майбутнього — це середовище довіри, автоматизації, ефективності й відкритості. І наша мета — створити для малих фермерів умови, в яких вони зможуть розвиватися, приймати стратегічні рішення та будувати прозорий і прибутковий бізнес», — зазначає Ігор Коцел, керівник проєкту Open Agri Club.
Ініціатива стартувала з п’яти областей України — Київської, Хмельницької, Вінницької, Житомирської та Кіровоградської, та планує масштабуватися на всі регіони. Участь у проєкті — безкоштовна.
Програма також передбачає серію освітніх заходів і партнерську підтримку з боку агровиробничої компанії Kernel.
Open Agri Club — це платформа, яка об'єднує фермерів, агропідприємства, наукові установи для спільної роботи над впровадженням інновацій в агровиробництві та реалізації сільськогосподарської продукції. У рамках проєкту учасники зможуть скористатися такими послугами:
Дізнатися більше про проєкт і зареєструватися як учасник можна на сайті oaclub.kernel.ua або за телефоном +38 073 7510111.
Кernel – найбільший в Україні виробник та експортер зернових, лідер світового ринку соняшникової олії. На частку компанії припадає 9% світового експорту соняшникової олії. Свою продукцію Kernel постачає до понад 60 країн. Крім того, компанія є лідером з продажу бутильованої соняшникової олії в Україні (власні торгові марки “Стожар”, “Щедрий Дар”). Також Kernel має проєкт для побудови екосистеми взаємодії з агровиробниками від 1500 га – Open Agribusiness, який дозволяє розвиватися компанії, її партнерам і Україні.
DEG Impulse – некомерційна дочірня компанія DEG – Deutsche Investitions- und Entwicklungsgesellschaft mbH. DEG Impulse сприяє соціальному та екологічному переходу приватного сектору в країнах, що розвиваються, та країнах з ринками, що розвиваються, а також підтримує цілі політики розвитку, визначені Цілями сталого розвитку. DEG Impulse співпрацює з компаніями у рамках програми фінансування develoPPP, яку реалізує від імені Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).