Про це інформує Служба зовнішньої розвідки України.
Згадана операція має централізоване управління та широку географію — від Центральної Європи до Азії й Латинської Америки. Її мета — підірвати довіру до українських інституцій, деморалізувати суспільство та ослабити міжнародну підтримку Києва.
Кампанія передбачає багатомовну дистрибуцію контенту: англійською, угорською, німецькою, китайською, іспанською. Ідеться, зокрема, про публікації у виданнях Tunisie Numérique, Journal du Niger, Eurasia Review, Diario Octubre, AGC News, китайській Sohu, швейцарській Sarganserländer, індійській The Statesman і перуанській N60.pe.
Служба зовнішньої розвідки закликає українських громадян і міжнародну аудиторію критично оцінювати інформацію, яку споживають, перевіряти джерела та орієнтуватися на офіційні дані.
Також читайте: поліція Києва попереджає про нові схеми російських спецслужб.
Сніжана БОЖОК, «Вечірній Київ»