Qualcomm об’єднує зусилля з BMW для створення нової системи допомоги водієві, яка дозволить водіям знімати руки з керма на дозволених дорогах.
Компанія Qualcomm, яка постачає інформаційно-розважальні, допоміжні для водіїв та телематичні системи для різних автовиробників, прагне розширити свій портфель в автомобільній галузі, оскільки все більше автомобільних компаній переходять на сучасні процесори та мікросхеми для забезпечення роботи високотехнологічних функцій. Виробник мікросхем із Сан-Дієго заявляє, що на даний момент його майбутні доходи в автомобільній галузі становлять 45 мільярдів доларів.
Зараз вона об’єднується з BMW, щоб забезпечити більше автомобілів функцією безручного керування та більш досконалими автономними функціями. Дві компанії спільно розробили нову програмну систему, що свідчить про зростаючу роль автовиробників у розробці своїх автономних систем. Вона побудована на базі системи на чіпі Snapdragon Ride від Qualcomm з використанням цього спільно розробленого програмного стеку. Qualcomm заявляє, що вона була створена «для відповідності найвищим стандартам безпеки», посилаючись на Програму оцінки нових автомобілів Європейського Союзу для систем рівня 2 Plus.
Ці системи схожі на Full Self-Driving від Tesla, Super Cruise від GM та BlueCruise від Ford, оскільки вони дозволяють водіям знімати руки з керма та ноги з педалей на затверджених дорогах. (Різні автомобільні бренди мають різні правила щодо того, коли це дозволено та на який час.)
Система, яку Qualcomm називає Snapdragon Ride Pilot, дебютувала сьогодні на автосалоні в Мюнхені в BMW iX3, першому електромобілі нового покоління «Neue Klasse» німецького автовиробника. Qualcomm заявляє, що система пройшла сертифікацію для використання в більш ніж 60 країнах, а до 2026 року планується розширити її використання до понад 100 країн. Snapdragon Ride Pilot буде доступний для всіх автовиробників і постачальників Tier-1.
Хоча більшість систем hands-free рекламуються як зручні функції, Qualcomm стверджує, що її нові функції допомоги водієві також повинні сприяти підвищенню безпеки. «Ось чому ми в Qualcomm вважаємо, що ADAS (просунуті системи допомоги водієві) та автоматизоване керування повинні бути так само поширені, як і ремені безпеки», — заявив віцепрезидент Qualcomm з маркетингу продукції Ігнасіо Контрерас на нещодавній прес-конференції, «не тільки через переваги для безпеки, які вони дають автомобілю, але й через зручність та підвищення продуктивності, які ця технологія приносить користувачам у всьому світі».
Зі збільшенням кількості автомобілів з частковою автоматизацією на дорогах, дослідники в галузі безпеки все більше турбуються про увагу водіїв та ймовірність того, що ці системи можуть спричинити аварії. Існують переконливі докази того, що, незалежно від компанії-виробника, більшість систем допомоги водієві є менш безпечними, ніж звичайне керування автомобілем людиною. Водії схильні надмірно покладатися на ці системи, які керують автомобілем за них, навіть після короткого періоду використання. А коли настає час повернути контроль над автомобілем, їхня реакція є повільнішою, ніж вважається безпечним.
Qualcomm заявляє, що нове програмне забезпечення забезпечить постійну увагу водія до дороги за допомогою системи моніторингу автомобіля. «З цієї точки зору система має вбудовану надмірність», — сказав Дхірадж Ахуджа, керівник відділу автономного водіння компанії. «Вона має кілька алгоритмів, які намагаються зробити ці рішення максимально безпечними. Однак життя на дорозі часом буває досить хаотичним, і саме тут дуже важлива увага водія».