Президент "Кудровки" Роман Солодаренко розповів про медійність клубу і заявив, що в цьому компоненті клуб може позмагатися навіть з "Динамо" і "Шахтарем".
– Ви плануєте розкручувати саме бренд "Кудрівки"? Ось є приклад "Динамо", найтитулованішого клубу не лише України, а й всієї Східної Європи, але ще до повномасштабної війни в рідному Києві частіше можна було зустріти афіші з матчами "Шахтаря" на НСК "Олімпійський", ніж біло-синіх. В метро рекламу гірників крутили на моніторах, на сітілайтах. Ви зможете в цьому плані виділитися?
– Ми над цим активно працюємо. Найближчим часом ви побачите, запевняю, наш прогрес в медіа. У нас вже є TikTok-канал з найбільшою кількістю переглядів серед усіх клубів Першої ліги та УПЛ, наприклад. Перегляди TikTok "Кудрівки" – під мільйон, перегляди наших топових команд УПЛ – 60-70 тисяч. У цьому компоненті ми втерли носа і "Динамо", і "Шахтарю".
Зараз намагаємося максимально популяризувати ще й сторінку "Кудрівки" в Instagram, працюємо над YouTube-каналом. Найближчим часом буде ще й редизайн офіційного сайту.