В Україні права споживачів захищаються відповідним законодавством. Часто у магазинах товари пропонуються за акційною ціною. Фахівці Держпродспоживслужби розповіли, чи можна повернути або обміняти акційний товар.
У Держпродспоживслужбі пояснили, що відповідно до статті 9 закону «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
«Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем», – йдеться у повідомленні.
Фахівці пояснили, що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
«Це не стосується переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню) з підстав, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. №172», – йдеться у повідомленні.
Раніше ми писали, які документи повинні надаватися покупцю під час купівлі побутової техніки.