Google впроваджує функцію, схожу на AI-огляди, в інший продукт: YouTube. Платформа для потокового відео тепер може показувати “карусель результатів пошуку на основі штучного інтелекту”, коли деякі користувачі YouTube Premium в США здійснюють пошук, пов’язаний з “покупками, подорожами або тим, що можна зробити в певному місці”, як повідомляється в блозі.
Наразі функція доступна лише на iOS та Android для відео англійською мовою і буде доступна для тестування до 30 липня, як зазначено на сторінці експериментів YouTube. Крім того, доступ до неї матиме лише “випадково обрана кількість членів преміум-аккаунта”, йдеться в документі підтримки YouTube.
YouTube також розширює свій розмовний інструмент штучного інтелекту, який дозволяє ставити запитання про відео “деяким користувачам, які не мають преміум-підписки в США”. Ця функція була вперше представлена у 2023 році.