«Нова пошта» розширює можливості для своїх клієнтів, впроваджуючи термінали самообслуговування. Новий сервіс дозволяє самостійно, швидко й безконтактно оформлювати та надсилати відправлення, оминаючи черги та спілкування з операторами. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на пресслужбу компанії.
Термінали вже з’являються у багатьох відділеннях по всій Україні. Серед основних переваг нового сервісу — економія часу (весь процес займає 2–3 хвилини), повна автономність дій клієнта та мінімальний контакт із персоналом. У компанії підкреслюють: «Кілька кліків — і посилка вже прямує до одержувача».
Щоб скористатися терміналом самообслуговування, потрібно:
У «Новій пошті» зазначають, що сервіс стане у пригоді тим, хто цінує свій час, прагне мінімізувати контакт із працівниками або часто надсилає посилки — зокрема, офісним працівникам, підприємцям, студентам.
Нагадаємо, Чи страхують посилки в Дніпрі: думки місцевих мешканців.
Раніше ми писали: Втрачені посилки: що робити та як отримати компенсацію.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Україна