Не встиг завершитися сезон УПЛ, як футбольні клуби вже розпочали підготовку до нового. Один із ключових етапів — укладання партнерських угод. Першими про співпрацю заявили вже гучні імена в українському спорті — букмекерський бренд GGBET та ФК "Полісся" (Житомир).
Сьогодні обидва бренди офіційно анонсували партнерство. GGBET і "Полісся" запускають нову хвилю контенту, інтерактивів, спецпроєктів та форматів, які дозволять кожному фанату стати ще ближчим до улюбленої команди. Від офлайн-подій до діджиталу — кожен проєкт надихатиме та мотивуватиме вболівальників об’єднуватися навколо команди "вовків", яка грає для своїх.
Олександр Денсов, директор з медіа, маркетингу та спонсорства "Полісся":
"Зараз наш клуб перебуває у стадії трансформації: ми змінюємося, зростаємо, плануємо, і саме в цей час нам важливо, хто поруч із нами. Партнерство з GGBET — це той міжнародний досвід та підтримка, яких ми потребуємо та готові інтегрувати в наше спільне майбутнє та співпрацю".
У GGBET також бачать багато перспектив у співпраці з житомирським клубом.
"Ми з натхненням долучаємось до партнерства з ФК 'Полісся'. Це команда з характером, амбіціями та відданими вболівальниками. Житомирські вовки — це про емоції, боротьбу до кінця. Наше завдання — посилити ці чесноти, створивши якісні продукти для вболівальників. Впевнені, що клуб гідно представлятиме Україну в єврокубках", - сказав Сергій Міщенко, CEO GGBET UA.
Вже в липні "Полісся" під керівництвом нового головного тренера Руслана Ротаня розпочне свій шлях у матчах другого раунду кваліфікації Ліги конференцій.