Pocket Casts піддається критиці за показ реклами старим користувачам, яким було обіцяно відсутність реклами. Перші повідомлення про це почали з’являтися на початку вересня на форумі підтримки Pocket Casts і в субреддіті. За словами Метта Мулленвега, генерального директора Automattic, материнської компанії Pocket Casts, це є помилкою, яка буде виправлена.
Pocket Casts був запущений у 2010 році як додаток, доступний тільки для покупки, з одноразовою платою за завантаження до 10 доларів, залежно від ОС і платформи. Пізніше сервіс перейшов на модель на основі передплати і у 2019 році зробив додаток доступним безкоштовно. Після негативної реакції користувачів компанія надала всім, хто заплатив за веб- або настільні додатки до зміни цін, безкоштовний довічний доступ до Pocket Casts Plus, своєї преміум-підписки без реклами.
Додаток був придбаний Automattic у 2021 році, а довічні членства Pocket Casts були перейменовані на «Pocket Casts Champion» у серпні 2024 року. На сторінці підтримки зазначено, що ребрендинг «нічого не змінить у вашому членстві» і не згадується про введення реклами. Однак деякі користувачі цих безкоштовних довічних підписок тепер бачать рекламу і отримують вказівку сплатити щорічну плату в розмірі 40 доларів за Plus, щоб її прибрати.
«Я просто хочу, щоб реклама зникла – інші функції Plus мені все одно не потрібні», – написав один з користувачів на форумі Pocket Casts. «Ця зміна створює у мене враження, що ви намагаєтеся підвищити конверсію, погіршуючи якість базового продукту».
У тому ж дописі на форумі співробітник Pocket Casts зазначив, що єдиний спосіб прибрати банерну рекламу — це оплатити підписку Plus, і що її було впроваджено для «підтримки подальшої роботи та обслуговування додатка». Однак це суперечить заяві Мюлленвега, який стверджує, що реклама, яка з’являється в облікових записах довічних членів, є помилкою, і що компанія працює над її виправленням.
«Ніхто, хто коли-небудь платив за Pocket Casts, навіть до того, як Automattic придбала його, не повинен бачити рекламу», — сказав Мюлленвег у темі Hacker News. «Я не вірю в «довічні» покупки, і ми не створюємо нових в Automattic, але ми вшанували людей, які заплатили одноразовий внесок Pocket Casts, коли вони були стартапом, тим, що ми називаємо «Champions»-акаунтом, який є довічною угодою «отримуй найкраще з усього, що ми продаємо».
За словами Мюлленвега, у Pocket Casts є лише кілька тисяч довічних членів, і він додав, що «здавалося кращим спробувати зробити це більше подарунком, ніж намагатися перевести людей на те, що насправді є стійкою бізнес-моделлю». Ми звернулися до Pocket Casts за коментарем.