Loqal – новинний агрегатор Loqal
Pinterest додає до стрічок контент сторонніх інфлюенсерів
Новини

Pinterest додає до стрічок контент сторонніх інфлюенсерів

HiTech.Expert • 1 переглядів • 1 хв читання

Інфлюенсери на партнерській торговій платформі LTK незабаром можуть отримати доступ до величезної нової аудиторії: користувачів Pinterest. Згідно з новим партнерством, оголошеним сьогодні, високоефективні публікації зображень на LTK будуть автоматично перепощуватися в Pinterest; очікується, що в найближчі місяці пілотна програма розшириться на більшу кількість авторів і форматів контенту.

За даними компанії, LTK є величезною частиною маркетингу для інфлюенсерів та онлайн-покупок загалом – майже 40 відсотків жінок покоління Z у США користуються нею, і для інфлюенсерів є стандартною практикою підштовхувати аудиторію до своїх сторінок у LTK, щоб вони могли заробляти партнерські комісійні від покупок. Пілотний проект Pinterest буде поступово розгортатися протягом наступних кількох місяців, і інфлюенсерам LTK не потрібно реєструватися; їм просто потрібно розміщувати “високоякісні, стилізовані” зображення на LTK.

Коли публікація на LTK публікується в Pinterest, з’являється посилання на профіль інфлюенсера та його позначені продукти. Принаймні творці контенту сподіваються, що потрапляння до мільйонів користувачів Pinterest призведе до збільшення партнерського заробітку. Pinterest популярний серед людей, які шукають натхнення – наприклад, користувачів, які роблять ремонт у будинку, або тих, хто шукає ідеї для зачіски, – а деякі з них явно шукають щось, що можна купити. На платформі вже є реклама, але пости інфлюенсерів можуть бути більш привабливими для користувачів, ніж те, що надходить безпосередньо від бренду.

Прагнення залучити контент інфлюенсерів з інших платформ пов’язане з ширшою проблемою, з якою бореться Pinterest: потоком контенту, згенерованого штучним інтелектом, який заполонив її стрічки. У квітні компанія заявила, що працює над цією проблемою, і представила нові інструменти для виявлення та маркування контенту зі штучним інтелектом. Компанія також тестує можливість дозволити користувачам бачити менше публікацій зі штучним інтелектом.

1