Loqal – новинний агрегатор Loqal
Pinterest дасть рекламодавцям робити з каталогів колажі
Новини

Pinterest дасть рекламодавцям робити з каталогів колажі

HiTech.Expert • 1 переглядів • 1 хв читання

Pinterest експериментує з “автоколажами” – функцією штучного інтелекту, яка дозволяє рекламодавцям швидко перетворювати свої каталоги товарів на колажі, які можна купити, повідомила компанія цього тижня.

Нова функція покликана полегшити рекламодавцям доступ до клієнтів, заощаджуючи при цьому час і творчі ресурси, кажуть у Pinterest.

Компанія зазначає, що колажі є одним з найпопулярніших і найцікавіших типів контенту серед користувачів покоління Z: на платформі створено понад десятки мільйонів колажів. Під час перших тестів Pinterest виявив, що користувачі зберігають автоколажі вдвічі частіше, ніж стандартні піни продуктів.

Автоколажі об’єднують зображення товарів у візуальний контент, який можна купити, на основі таких факторів, як ідеї вбрання, залученість користувачів, схожі товари та збережені користувачем фотографії. Наприклад, ця функція може згрупувати одяг, щоб створити стильне вбрання на основі вже існуючих образів. Або ж вона може створити новий колаж, схожий на вже існуючі колажі, які користуються великою популярністю у користувачів.

Крім того, функція може вибрати схожі продукти і згрупувати їх у колаж. В іншому випадку автоколаж може створити колаж, який включає продукти, схожі на ті, що користувачі зберегли на своїх дошках.

“Автоколаж з’явився завдяки програмі Pinterest Ads Labs, яка була запущена минулого року, де ми впроваджуємо нові генеративні продукти зі штучним інтелектом, які допомагають брендам залишатися на крок попереду”, – сказала Джулі Таунс, віце-президент Pinterest з продуктового маркетингу та операцій, у своєму оголошенні. “Інструмент автоматичних колажів – це захоплюючий стрибок, який використовує штучний інтелект для миттєвого перетворення того, як бренди перетворюють свій каталог товарів на свіжий креатив, який резонує з поколінням Z і не тільки”.

Pinterest також оголосив, що оновлює свій інструмент “Тренди”, щоб допомогти рекламодавцям краще розуміти і прогнозувати, що користувачі планують купувати далі. Оновлений інструмент буде використовувати інформацію про те, що користувачі зберігають, обирають та купують.

1