Spotify стверджує, що можливість перенаправляти своїх користувачів на зовнішні платіжні посилання у додатку для iOS вже позитивно вплинула на продажі. У нещодавно поданій заяві на підтримку Epic Games у судовому спорі з Apple щодо зовнішніх платежів в App Store, Spotify стверджує, що його внутрішні дані свідчать про те, що нещодавнє оновлення з підтримкою веб-платежів призвело до “значного збільшення кількості користувачів iOS, які перейшли на підписку Premium”.
Невдовзі після того, як Окружний суд Північної Каліфорнії ухвалив рішення на користь розробника Fortnite, компанії Epic Games, у справі про зовнішні платежі, Apple була змушена нарешті дозволити американським розробникам додатків спрямовувати своїх клієнтів на інші способи оплати з їхніх додатків для iOS без необхідності сплачувати комісію Apple.
Тепер розробники додатків для iOS у США можуть розповідати своїм клієнтам про можливості оплати через Інтернет і про те, чи є знижка за оплату напряму.
Spotify був одним з перших, хто оновив свій додаток для iOS, щоб скористатися перевагами нової політики. Оновлена версія пояснює клієнтам, скільки коштує підписка, перенаправляє їх на сайт, де можна придбати аудіокниги, і дозволяє користувачам купувати аудіокниги напряму.
Результати були здебільшого позитивними, пише Spotify у своїй новій заяві.
“Постанова 2025 створила значні переваги для розробників і, що більш важливо, для споживачів”, – йдеться у заяві. “Внутрішні дані Spotify показують, що оновлення додатку для iOS вже призвели до значного збільшення кількості користувачів iOS, які перейшли на преміум-підписку. Дотримання вимог Apple також уможливило нові інноваційні продукти, які були б неможливими без заборони”.
Spotify повідомив, що оновлена “Сторінка призначення преміум-підписки” в його додатку для iOS розповідає безкоштовним користувачам, як перейти на платну підписку, пропонуючи інформацію про ціни та посилання на сторінку оформлення замовлення. Після додавання посилання та інформації про ціни, Spotify стверджує, що побачив негайний вплив змін.
За два тижні роботи нової сторінки рівень конверсій з безкоштовного на преміум-рівень залишився “відносно незмінним” на Android, де Spotify вже зміг запропонувати базову інформацію про ціни.
Тим часом, коефіцієнт конверсії серед користувачів iOS значно зріс, кажуть у компанії.
“Це переконливо свідчить про те, що збільшення пов’язане з тим, що Apple нарешті виконала Заборону завдяки Наказу 2025”, – написали у Spotify. Крім того, компанія додає, що починає бачити вплив на купівлю аудіокниг вже через три дні після запуску нових опцій.
Spotify відмовився поділитися конкретними цифрами, пов’язаними зі зростанням, коли до нього звернулися за коментарем.
Цей документ приєднується до документів Microsoft та інших компаній на підтримку Epic Games, оскільки Apple намагається оскаржити судову заборону, яка підірвала її бізнес в американському магазині додатків App Store.
Apple не хоче виконувати рішення суду, яке вона оскаржує, доки всі юридичні питання не будуть повністю врегульовані.
З тієї ж причини вона також намагалася вилучити з App Store гру Fortnite від Epic Games, але суддя натиснув на Apple, щоб вона дозволила грі повернутися в App Store або повернулася до суду, щоб пояснити, чому Apple не виконує рішення суду.
У вівторок Fortnite з’явилася в американському App Store після п’ятирічної перерви.
Справа між Apple та Epic зараз триває в Апеляційному суді США дев’ятого округу. Apple подала термінове клопотання, щоб повернутися до своєї старої політики, поки триває розгляд апеляції. Однак суд вирішив не задовольнити це клопотання, заявивши, що колегія суддів дотримуватиметься стандартного графіка брифінгів, а потім винесе рішення щодо клопотання у “належний час”.