Loqal – новинний агрегатор Loqal
Перспективи та проблематика ринку ігрових акаунтів у світі сучасного геймінгу
Новини

Перспективи та проблематика ринку ігрових акаунтів у світі сучасного геймінгу

ТСН • 3 переглядів • 1 хв читання

Сучасні ігри часто вимагають сотні годин, щоб прокачати персонажа, відкрити весь контент або отримати рідкісні предмети. Не всі геймери хочуть чи можуть витрачати стільки часу. Купівля готового акаунту стає зручною альтернативою.

Ігри стають професійною сферою. У деяких випадках високий ранг або наявність скінів відкривають дорогу до команд, турнірів або стрімінгових каналів. Акаунт - це перепустка в еліту. Як приклад – можливість купити акаунт КС 2 з Праймом та досягненнями.

У проектах із розвиненою економікою акаунти та скіни розглядаються як інвестиційні активи. Деякі перепродаються за більші суми.

Платформи, де можна купити аккаунт, з'являються постійно — від форумів до спеціалізованих майданчиків. Незважаючи на відсутність регулювання, попит високий, а пропозиції різноманітні.

Практично всі великі видавці прямо забороняють продаж акаунтів у угодах користувача. Купівля та продаж порушують ці правила, що робить угоду вразливою.

“Відкат" доступу за допомогою відновлення через саппорт - стандартні схеми обману, з якими стикаються покупці. З цим же можна зіткнутися, якщо, наприклад, купити акаунт ТГ у неперевіреного продавця.

Купівля та передача акаунту вимагає обміну логінами, паролями, іноді — особистої інформації. 

Акаунт - це не тільки набір характеристик. Він може бути пов'язаний із досягненнями, часом, емоціями. Покупка акаунту руйнує суть «персонального шляху гравця» і викликає роздратування в ком'юніті.

Чесні гравці відчувають несправедливість, коли новачок із грошима отримує доступ до високорівневого контенту без зусиль. Це підриває принципи змагальності та мотивації.

Великі видавці можуть самі створити захищені майданчики для контрольованого купівлі-продажу акаунтів, з безпечними угодами та часткою від продажу.

Деякі ігри вже почали використовувати токени для прив'язки внутрішньоігрових об'єктів до акаунтів, що може спростити юридичне оформлення прав власності та захист від шахрайства.

Враховуючи зростання обороту ринку, можна очікувати уваги з боку державних органів та вимог до верифікації, оподаткування та звітності.

Можливо, геймерське ком'юніті згодом прийме ідею акаунту як товару — як раніше ухвалило платні доповнення, підписки чи батл-паси.

3