У мережі з’явився витік відео з офіційного YouTube-каналу Meta, який показав повну лінійку майбутніх смарт-окулярів компанії, створених у співпраці з EssilorLuxottica. Найбільший інтерес викликала модель із вбудованим дисплеєм і керуванням через браслет, яка вийде під брендом Ray-Ban. Про це пише Engadget.
Злите відео, яке Meta швидко прибрала з відкритого доступу, показало кілька нових моделей смарт-окулярів. Серед них — стандартні Ray-Ban Meta, нещодавно представлені Oakley Meta HSTN, а також чутки про Oakley Meta Sphaera з центральною камерою.
Найбільший інтерес викликала головна новинка — Ray-Ban Display. Це окуляри з моноокулярним HUD-дисплеєм, який видно лише правим оком.
У ролику також продемонстрували можливості системи: інтеграцію з Meta AI, підказки для навігації під час прогулянок, а також функцію швидких відповідей на повідомлення. Для цього використовується браслет sEMG, що дозволяє “набирати” літери легкими рухами пальців на поверхні.
Новинка не є повноцінними AR-окулярами, а радше більш простим варіантом з фіксованим дисплеєм. За даними Bloomberg, ціна пристрою стартуватиме від $800.
Окуляри важать близько 70 грамів, що трохи більше, ніж у стандартних Ray-Ban Meta.