У користувачів YouTube на старті нового сезону Першої ліги небувалий інтерес до зустрічей. Одразу три відеогляда набрали понад 40 тисяч переглядів. Вони вже увійшли у топ-7 за цим показником за увесь період існування YouTube-каналу ПФЛ, який заснували восени 2014 року.
Так, хайлайти гри “Чорноморець” – “Нива” (Тернопіль) вже переглянули 50 000 разів, огляд матчу “Ворскла” – “Фенікс-Маріуполь” набрав 46 000 переглядів, відео з моментами поєдинку “Агробізнес” – “Лівий Берег” відтворили 42 000 разів. Наразі лише 4 ролика в історії каналу переглядали частіше.
Також непогані показники у оглядічв зустрічей “Інгулець” – “Буковина” (24 000) та ЮКСА – “Поділля” (12 000).
3
3
Джерело