Компанія Nothing офіційно оголосила, що виокремлює свій суббренд CMF, відомий доступними смартфонами, навушниками та смарт-годинниками, у самостійну компанію. Нове підприємство буде базуватися в Індії, яка стане ключовим ринком для розвитку бренду. Про це пише The Verge.
Засновник і CEO Nothing Карл Пей заявив, що його мета — зробити CMF першим справді глобальним індійським брендом у сфері споживчої електроніки. Для цього компанія створила спільне підприємство з місцевим виробником Optiemus.
У рамках запуску Nothing планує інвестувати понад $100 млн у розвиток CMF. За попередніми прогнозами, протягом наступних трьох років нова компанія забезпечить щонайменше 1 800 робочих місць.
Фінансові можливості для такого кроку в Nothing з’явилися після залучення $200 млн інвестицій у новому раунді фінансування, який оцінив стартап у $1,3 млрд.