Футбольна асоціація США обрала свої національні команди з флаг-футболу лише на цей сезон. У команді очікують, що ближче до Олімпійських ігор 2028 року НФЛ може дозволити залучити своїх гравців у лави збірної США.
Про це пише AP News.
Цього тижня власники франшиз у Міннесоті обговорюють пропозицію, яка дозволить гравцям брати участь у флаг-футболі на Олімпіаді.
Якщо резолюцію схвалять щонайменше 24 з 32 власників команд, ліга може домовитися з Асоціацією гравців НФЛ, посадовими особами Олімпіади та національними керівними органами щодо деталей участі гравців НФЛ.
На даний момент у чоловічому складі немає активних гравців НФЛ. Є кілька гравців, які грали в такл-футбол у коледжі.
НФЛ докладає великих зусиль для розвитку флаг-футболу в надії збільшити участь молоді та можливості для жінок у цьому виді спорту. Ліга відіграла певну роль у сприянні включенню цього виду спорту до програми Олімпійських ігор у Лос-Анджелесі.
Чоловіча та жіноча збірні США минулого сезону виграли золоті медалі на чемпіонаті світу з флаг-футболу IFAF у Лахті, Фінляндія. Чоловіча збірна вже виграла п'ять чемпіонатів світу з флаг-футболу IFAF поспіль, а жіноча – три поспіль.
Флаг-футбол – це безконтактна версія американського футболу, де замість жорстких зіткнень і захоплень гравці зривають спеціальні прапорці (флаги), прикріплені до поясу суперника. Буває що прапорці бувають і на інших частинах тіла. Грають 5 на 5 або 7 на 7. Флаг-футбол дебютує на наступних Олімпійських іграх у Лос-Анджелесі.
Нагадаємо, жіноча збірна України з флаг-футболу стала тріумфаторкою турніру Future Bowl 2025, який проходив у Братиславі.
Суб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-04706.
E-mail редакції: [email protected]
Адреса: 01032, м. Київ, вул. Жилянська, 48, 50А
Телефон: +380 95 641 22 07
Матеріали, розміщені на цьому сайті, призначені виключно для осіб віком від 21 року. Якщо вам менше 21 року, будь ласка, залиште цей сайт.
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - відкрите гіперпосилання) на "Чемпіон" не нижче другого абзацу.
Матеріали з плашкою PROMOTED та прес-релізи є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються. Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах. Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.