Аналітика Nielsen, зібрана Entertainment Strategy Guy, показує, що Netflix поступово втрачає домінування на ринку оригінального контенту. Якщо у 2021 році платформа займала близько 80 % тижневого топ‑10 оригінальних серіалів, у 2025 році цей показник знизився до 52 %, а Disney Plus також демонструє слабкі результати. Про це пише The Verge.
Такий тренд вказує на посилення конкуренції з боку Amazon Prime Video, Hulu, Apple TV+ і Paramount Plus, які активно просувають власний контент та заявляють про себе у топах.
Конкуренти Netflix стрімко нарощують присутність у рейтингах найпопулярніших серіалів. Зокрема, Apple TV+ увійшов до п’ятірки лідерів за переглядами у першій половині 2025 року завдяки другому сезону «Severance». Amazon Prime Video та Paramount+ також стабільно фігурують у топ‑10. Наприклад, серіал «1923» на Paramount+ набрав 1,4 мільярда хвилин перегляду, «Reacher» на Amazon — 724 мільйони, тоді як найуспішніший серіал Netflix — «Beauty in Black» — зібрав лише 469 мільйонів хвилин. Така динаміка свідчить про посилення конкуренції у стрімінг‑індустрії та поступову втрату Netflix свого колишнього домінування.