Loqal – новинний агрегатор Loqal
Наука і технології

KPop-мисливиці на демонів: як Netflix заробив мільярди, а Sony –

KPop-мисливиці на демонів: як Netflix заробив мільярди, а Sony –
Double.news • 1 хв читання

Коротко

Мультфільм «KPop-мисливиці на демонів» став справжнім відкриттям 2025 року для глядачів Netflix, зібравши понад 236 мільйонів переглядів. Студія Sony продала права на мультфільм Netflix за 20 мільйонів доларів, не оцінивши його потенціал, що згодом виявилося великою втратою для компанії.

Мультфільм «KPop-мисливиці на демонів» став справжнім відкриттям 2025 року для глядачів Netflix. Анімаційна стрічка, яка на перший погляд виглядає як черговий експеримент із поєднанням музики та фентезі, насправді перетворилася на світовий хіт. За короткий час вона зібрала понад 236 мільйонів переглядів, що зробило її найпопулярнішим фільмом Netflix за всю історію платформи.

Але за кулісами цієї історії ховається інша, не менш цікава драма: права на мультфільм належали Sony Pictures Animation, яка продала їх Netflix задовго до прем’єри.

Компанія Sony, яка завершила роботу над анімаційною стрічкою ще у 2024 році, не була впевнена в її комерційному потенціалі. Тому прийняла рішення продати готовий проєкт Netflix. За даними західних медіа, вартість угоди склала до 20 мільйонів доларів, включно з надбавкою понад виробничий бюджет. Умови договору передбачали, що усі подальші прибутки повністю належатимуть Netflix, а Sony не матиме частки в успіху стрічки.

Як з’ясувалося пізніше — це стало справжнім промахом для студії. Уже в перші дні після релізу мультфільм потрапив у топ усіх країн, де доступний Netflix, а потім побив рекорд переглядів серед усіх фільмів на платформі.