Google запускає зведені за допомогою штучного інтелекту резюме безпосередньо в Discover, своїй персоналізованій стрічці новин, розташованій у додатку Google Search. TechCrunch повідомляє, що деякі користувачі в США бачать картки Discover на iOS та Android, які надають нові резюме замість заголовка та логотипа від одного видавця, подібно до того, як огляди ШІ відображаються у верхній частині результатів пошуку. Це ще більше приховує джерела новин у той час, коли пошуковий трафік до видавців зникає.
Зведені за допомогою ШІ резюме в Discover відображають значки, що перекриваються, у верхньому лівому куті, що вказують на кількість цитованих історій. Натискання на значки відкриває аркуш «Більше» з усіма статтями, що внесли свій вклад. Користувачі отримують швидкий трирядковий попередній перегляд, перш ніж потрібно натиснути «Переглянути більше», щоб розгорнути резюме. Під текстом відображається помітне попередження, яке повідомляє, що резюме генеруються за допомогою ШІ, «який може допускати помилки».
Схоже, що ця функція розробляється вже деякий час. Шукач помилок Google AndellDam виявив, що трендові картки зі зведеними за допомогою ШІ резюме, подібними до оглядів ШІ, тестувалися в Google Discover у червні. Речник Google підтвердив TechCrunch, що це не тест, а запуск у США для iOS та Android. Google повідомив виданню, що функція буде зосереджена на трендових темах способу життя, таких як спорт та розваги, і має на меті полегшити людям вибір сторінок, які вони хочуть відвідувати.
Це остання з кількох функцій штучного інтелекту, з якими Google експериментує, що відбиває у користувачів бажання натискати на веб-посилання, після того, як у Пошуку тестуються огляди ШІ, аудіоогляди та режим ШІ. Це викликає занепокоєння у видавничій галузі, яка спостерігає різке падіння трафіку веб-сайтів та перенаправлень, оскільки ШІ витягує інформацію зі статей та усуває необхідність для читачів переходити до оригінальних джерел. Ця втрата трафіку та доходів від Google Zero вже сприяла знищенню таких сайтів, як AnandTech, Giant Freakin Robot, Laptop Mag та Buzzfeed News, зменшуючи обсяг ресурсів, які Google може надавати своєму ШІ.