Loqal – новинний агрегатор Loqal
Мої бізнес-правила
Політика

Мої бізнес-правила

Українська правда • 25 переглядів • 1 хв читання

Усе, що ви продаєте, потрібно робити "з подвійним сиропом". Люди це відчувають і повертаються за новою порцією.

Це мої правила, які допомагають мені в моїй бізнес-галузі тут, у моїй країні. Не претендую на універсальність і не женуся за званням гуру, але буду радий, якщо комусь ці думки будуть корисні. Головне – мати візію, ретельно її берегти і не гнатися за новими трендами, бо вони швидко змінюються і всіх їх не наздоженеш.

Як придумати крутий проєкт? Треба визначитися з відмінністю і весь проєкт присвятити їй. Якщо я не відшліфую свій проєкт до блиску, його скопіюють конкуренти і відшліфують самі. Усебічно продуманий і ретельно реалізований проєкт скопіювати майже неможливо – будь-яка спроба буде виглядати пародією.

При цьому не треба покращувати хороше. Якщо воно дійсно хороше, а не "ну, з пивом піде". Не можна бути одночасно блондином, брюнетом, рудим та лисим. Усім не сподобаєшся. Визнач правила, виконуй їх і не звертай уваги на хейтерів.

Ідеї, які живуть і працюють не роками, а десятиріччями, завжди дуже прості, як котлета з гречаною кашею. Так, усім не сподобаєшся, але треба сподобатися провідній аудиторії. Люди не повинні здогадуватися, що і яким чином їм треба у вас купувати. Усе має бути зрозуміло з першого погляду, з першого дотику.

Мій найбільш цікавий проєкт – "Стейкхаус" – неможливо тиражувати. Його не можна повторити в іншому місті та в іншій час. Може, тому він і був для мене найцікавішим – через свою унікальність. Усе, що ви продаєте, потрібно робити "з подвійним сиропом". Люди це відчувають і повертаються за новою порцією.

Ринок визначають продавці, а не покупці. Покупець частіше за все не знає, чого бажає, поки не побачить це перед собою на гарній тарілочці. З хороших складових виходить гарний результат. Усе дуже просто, ніяких секретів. Проте багато хто зраджує цьому принципу, намагаючись мінімізувати витрати, щоб заробити більше.

Талановиті бізнесмени вміють створювати яскраві проєкти, а геніальні бізнесмени вміють їх добре тиражувати. Це окремий навик, який я набуваю все своє життя.

25